udetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2012

NinaNymannMadsen

nu var jeg nede igår i kvickly extra for at finde noget ude tøj til min lille pige men kunne ikke finde noget i hendes størrelse.
ved i hvor man skal hen hvor det er nogenlunde priser hvor man kan finde regntøj, termotøj og sådan nogen ting til en pige der bruger str 68 nu men skal i en 74. ?
vi skal også ha nogen sko til hende men hvad er godt til en størrelse der ikke kan gå endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

emsaroto

NinaNymannMadsen skriver:

nu var jeg nede igår i kvickly extra for at finde noget ude tøj til min lille pige men kunne ikke finde noget i hendes størrelse.
ved i hvor man skal hen hvor det er nogenlunde priser hvor man kan finde regntøj, termotøj og sådan nogen ting til en pige der bruger str 68 nu men skal i en 74. ?
vi skal også ha nogen sko til hende men hvad er godt til en størrelse der ikke kan gå endnu?

H&M!!!

Anmeld

21. april 2012

NinaNymannMadsen

emsaroto skriver:

H&M!!!

tror også vi skal der ind og kikke.
vi skal hvertfald ha noget tøj til hende så hun er klar til at kunne være med uden for sammen med de andre børn

Anmeld

21. april 2012

modesty

Tøj & Sko har termotøj. 

Anmeld

21. april 2012

NinaNymannMadsen

modesty skriver:

Tøj & Sko har termotøj. 

ikke noget i så lille en størrelse var der inde idag og alt var fra 80 og op og det kan hun bare svømme og sejle i. hun bruger kun 68 lige nu

Anmeld

21. april 2012

Frøken J.

ikke noget i så lille en størrelse var der inde idag og alt var fra 80 og op og det kan hun bare svømme og sejle i. hun bruger kun 68 lige nu

Hvad med Name it??

Anmeld

21. april 2012

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Hvad med Name it??

ikke af hvad jeg lige kunne finde frem til. men nåede heller ikke rigtig at kikke. men udenfor hang der ikke noget i en størrelse jeg kunne bruge. må der ned på mandag hvis jeg ikke finder noget i bilka idag.

Anmeld

21. april 2012

modesty

OK :-)

Anmeld

21. april 2012

th

kidsworld har fra str 74, jeg bestilte i går og fik dem med posten i dag

Anmeld

21. april 2012

Lone Jakobsen

jeg var så heldig at finde regntøj i ønskebørn på udsalg. det var en str. 74 som han brugte rigtig længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.