Det af gå i mors og fars fodspor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. april 2012

emsaroto

Er jeres børn begyndt på de sammen ting som jer? 
Eller går jeres barn til sammen sport, musik, someting, .. som i gjorde de i var børn?

Oskar er kun knapt 20 måneder, og er allerede MEGET interesseret i at spille instrumenter (Men kan godt være fordi han bare er lille, eller tit er med i øvelokalerne!)

Hans far er trommeslager og guitarist, og jeg er sanger, pianist og guitarist, og her spiller Oskar lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

NinaNymannMadsen

min din store går allerede nu i en alder af næsten 3 år op i computer ligesom sin far. og så kan man sige det bogstaveligt talt med at hun går i mors fodspor, for hun går i mine sko haha.

ej hun danser også meget, og jeg gik til dans før jeg fik børn og havde gjort det i nogen år inden da.

Anmeld

21. april 2012

Jonatansmor

emsaroto skriver:

Er jeres børn begyndt på de sammen ting som jer? 
Eller går jeres barn til sammen sport, musik, someting, .. som i gjorde de i var børn?

Oskar er kun knapt 20 måneder, og er allerede MEGET interesseret i at spille instrumenter (Men kan godt være fordi han bare er lille, eller tit er med i øvelokalerne!)

Hans far er trommeslager og guitarist, og jeg er sanger, pianist og guitarist, og her spiller Oskar lidt

Drengen på 22 måneder ender vist med at være lidt af en vidensbank, som sin mor, allerede nu stornyder vi begge at sidde i sofaen med hver sin bog og have samtale om løs og fast.

Hans dyretække har han også fra mig, naboernes katte flokkes om ham når vi er udenfor og han gør sin mor så stolt, så stolt at han sidder ligeså fint og kalder på dem og stille nusser dem på maven når de så kommer

Fars musikergen ses tydeligt i selskab med musik-laver-koen og hans mikrofon, som de to kan lave numre og noder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.