Er det kun mig, der af og til bliver ramt af dårlig samvittighed i forhold til min søn...?
Jeg synes den har ramt et par gange siden jobstart for fire uger siden. Og oftest rammer den, fordi jeg ikke føler jeg slår 100% til som den mor jeg gerne vil være. Jeg får dårlig samvittighed over, at jeg er dødtræt efter en arbejdsdag, og ikke rummer min dødtrætte søn 100% som jeg føler jeg burde. Og så snart min dødtrætte søn kommer i seng og endelig sover, så kan jeg være "lettet" i fem minutter, fordi jeg endelig kan slappe lidt af, indtil den dårlige samvittighed rammer mig, og så får jeg lyst til at rive ham op af sengen igen, fordi jeg pludselig savner ham helt vildt...
Jeg synes jobstarten har været hård, nok især fordi min kæreste arbejder på skævetidspunkter, hvilket betyder at jeg ofte er alene med vores søn i de velkendte "ulvetimer"... Og så savner jeg bare min lille prut helt vildt og ærger mig over, at det er dagplejer og ikke mig, der får de "gode" timer med ham...
Er det mig den er galt med, eller er der andre der kan nikke genkendende til ligende følelse?
Vh. Louise
Anmeld