Emmaljunga barnevogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. april 2012

UngMor17

Hej alle søde kvinder 

Jeg har været ude og købe min drømmevogn i dag! En speciel emmaljunga big star supreme i pink og sort. Jeg er simpelthen SÅ forelsket i mit køb, og kan slet ikke vente med at ligge min kommende lille prinsesse over i den, og kører nogle lange ture! 

Meeeeen... Jeg vil meget gerne lige hører JERES holdninger til emmaljunga barnevogne? Nogle af jer der har erfaringer med kvaliteten af vognen? Og hvad med stellet, hvordan skal det passes og plejes? 

Har i nogle gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

L&V

UngMor17 skriver:

Hej alle søde kvinder 

Jeg har været ude og købe min drømmevogn i dag! En speciel emmaljunga big star supreme i pink og sort. Jeg er simpelthen SÅ forelsket i mit køb, og kan slet ikke vente med at ligge min kommende lille prinsesse over i den, og kører nogle lange ture! 

Meeeeen... Jeg vil meget gerne lige hører JERES holdninger til emmaljunga barnevogne? Nogle af jer der har erfaringer med kvaliteten af vognen? Og hvad med stellet, hvordan skal det passes og plejes? 

Har i nogle gode råd? 

Den lyder da rigtig fin.. Nu er jeg jo nok en af dem som ikke er speciel betaget af Emmaljunga, da stellet tit bliver skævt og hænger også er den ikke understøttet under hele bunden.. Så det er noget jeg vil holde øje med.. Nu ved jeg ikke om du har købt den i et rustfrit stel men ellers ska det jo vedligeholdes

Anmeld

20. april 2012

UngMor17

Månsson skriver:

Den lyder da rigtig fin.. Nu er jeg jo nok en af dem som ikke er speciel betaget af Emmaljunga, da stellet tit bliver skævt og hænger også er den ikke understøttet under hele bunden.. Så det er noget jeg vil holde øje med.. Nu ved jeg ikke om du har købt den i et rustfrit stel men ellers ska det jo vedligeholdes

Okay, det er da en ting jeg vil holde øje med så! Til sådan en dyr pris, skal tingene også være iorden  Jeg har købt rustfrit stel, som hun sagde, en dame fra babysam, så vil hun kunne tage en nøgle og ridse i den, uden ridser. Så jeg forventer da det er ordentlig kvalitet når hun siger sådan. 

Anmeld

20. april 2012

L&V

UngMor17 skriver:

Okay, det er da en ting jeg vil holde øje med så! Til sådan en dyr pris, skal tingene også være iorden  Jeg har købt rustfrit stel, som hun sagde, en dame fra babysam, så vil hun kunne tage en nøgle og ridse i den, uden ridser. Så jeg forventer da det er ordentlig kvalitet når hun siger sådan. 

Ja det syntes jeg bestemt du ska... Hmm desværre hænger pris og kvali bare ik altid sammen. Håber du slipper for problemer

Anmeld

20. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har været så glad for min Emmajunga barnevogn og har ingen problemer haft med den på trods af, at den har været brugt til 2 børn.

Anmeld

20. april 2012

AnnaK89

Kun god erfaring herfra Men nu har jeg dog heller ikke været emmaljunga ejer længe

Vil dog sige at hvis den begynder at hænge, så er det kun fordi at fjederne skal strammes jo mere vægt der kommer på, jo mere skal de strammes, det er jo klart. Det er noget du helt selv kan gøre, bare få den til at vise dig det ude i butikken.
Større problem er det ikke

Anmeld

21. april 2012

Jonna1979

Vi har også emmaljunga Big Star er mega glad for den der er så mange holdninger med barnevogne.
Men tror det er vigtig man køber det den rigtige sted da der er forskel på service vi købte vores i babysam i Esbjerg og der var en knappe der røg den blev straks sendt til Sverige og blev lavet og vi fik lånestel
Havde en veninde der havde købt deres i ønskebørn og de var bede og vise den til forhandler da stellet knagede og de ville ind gøre
Noget de første par gange
Elsker emmaljunga og syntes de er fede

Anmeld

21. april 2012

maria_wlt

UngMor17 skriver:

Hej alle søde kvinder 

Har i nogle gode råd? 

Jeg ville som det er sagt før holde øje med stellet... IKKE hænd for meget på styret eller sæt indkøbskurven på vogenen... Mit hænder en lille smule selvom jeg har været meget påpasselig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.