Dynen ? hvad bruger i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Mor1012

EMILIE ER 17 MDR... Hun bliver helt væk i junior dun dynen... og hun vågner x 100 fordi hun ikke kan finde sutterne, fordi dyne fylder hele tremmesengen. jeg har prøvet 2 dyner nu og har byttet dem.. skal jeg evt prøve en fiber dyne, den fylder ikk så meget som dun. eller hva gør i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Muhmi

EMILIE ER 17 MDR... Hun bliver helt væk i junior dun dynen... og hun vågner x 100 fordi hun ikke kan finde sutterne, fordi dyne fylder hele tremmesengen. jeg har prøvet 2 dyner nu og har byttet dem.. skal jeg evt prøve en fiber dyne, den fylder ikk så meget som dun. eller hva gør i ?

Silas har brugt juniordyne (dun) siden han har været 8 mdr.

I starten synes jeg også at den var kæmpe stor, men jeg synes han har vænnet sig rigtig godt til den nu her...

Ved ikke hvad du skal gøre, men tænker det kræver tilvæning?

Anmeld

20. april 2012

Mor1012

Muhmi skriver:

Silas har brugt juniordyne (dun) siden han har været 8 mdr.

I starten synes jeg også at den var kæmpe stor, men jeg synes han har vænnet sig rigtig godt til den nu her...

Ved ikke hvad du skal gøre, men tænker det kræver tilvæning?

Ok

jaa men den fylder bare det hele.. og hun vågner mange gange fordi hun er helt væk i den og sutterne kan hun ikke finde :/

Anmeld

20. april 2012

Mor1012

hvad skal man vælge fiber eller dun dyne ? sys det svært

Anmeld

20. april 2012

Pinkrose

Emilie2010 skriver:

Altså jeg har Sophia på14 mdr . Og vi har allergo fiber dyne og den er let og ikke så tyk. Og den er varme regulerende. Og den fungere rigtig godt her hjemme

Anmeld

20. april 2012

Pinkrose

Emilie2010 skriver:

Altså jeg har Sophia på14 mdr . Og vi har allergo fiber dyne og den er let og ikke så tyk. Og den er varme regulerende. Og den fungere rigtig godt her hjemme

Anmeld

20. april 2012

Mor1012

Denisep skriver:

ok hvor har i købt den

Anmeld

20. april 2012

Pinkrose

Emilie2010 skriver:

ok hvor har i købt den

Den er fra jysk

Anmeld

20. april 2012

MariaJ

Vi har først lige skiftet fra baby til juniordyne, fordi jeg også syntes juniordynen var for stor. Johanna bliver to år om en uge, og vi skiftede først og fremmest fordi vi venter en lillebror/-søster lige om straks, der skal bruge babydynen. Ellers sov hun helt fint med den stadigvæk. Kan I ikke bare bytte tilbage igen, hvis du synes juniordynen er for stor?

Anmeld

20. april 2012

Mor til L&S

Her gik vi over til juniorndyne da hun var 8 mdr. Babydynen var simpelthen for lille og hun fik den sparket af hver nat.

Sys også den virkede lidt voldsom i starten, men hun vænnede sig nu hurtigt til den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.