De der konfirmations gaver :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. april 2012

MLT

Jeg er nysgerrig efter at høre, hvad I giver i konfirmations gave?  Giver I kun noget som står på ønskesedlen, eller finder I selv på noget  Hvor mange penge bruger I cirka på konfirmations gaver?

Jeg står selv og skal til konfirmation ved min lillebror, og han ønsker sig kun penge.. Jeg vil bare ikke give penge, og det ved han godt, så nu mangler jeg gode idéer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

bullerbassen

Følger lige med  

Anmeld

20. april 2012

L&V

MLT skriver:

Jeg er nysgerrig efter at høre, hvad I giver i konfirmations gave?  Giver I kun noget som står på ønskesedlen, eller finder I selv på noget  Hvor mange penge bruger I cirka på konfirmations gaver?

Jeg står selv og skal til konfirmation ved min lillebror, og han ønsker sig kun penge.. Jeg vil bare ikke give penge, og det ved han godt, så nu mangler jeg gode idéer 

Ja vi giver altid noget fra ønskesedlen, hader selv når folk har været "opfindsomme" hvis jeg ville ha det de giver havde jeg nok ønsket mig det.. Til konfirmation syntes jeg også penge er en fantastisk gave for så kan de købe en stor ting som de nok eller ikke ville ha penge til.. Beløbet variere alt efter om vi ska med eller om det er en blomsterhilsen og om det er nær familie eller ik

Anmeld

20. april 2012

DLM

jeg køber en parfume hun gerne vil have + en lille penge gave og en tegning jeg har tegnet af hende i a3 + ramme

det er ikke de bedste billeder af tegningen da vores kamera ikke er det bedste

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2012

Savannah

Jeg skal til et at disse arrangementer i år og det er en nonfirmation.
Vi giver ikke pengegaver og fordi det er en nonfirmation (som jeg ikke går ind for, men vil gerne se min familie) så har vi valgt ikke at give en særlig stor gave. Det er ikke noget der står på ønskelisten, alle ønskerne er + 600 kr.
Synes selv det er en rigtig god gave, har også købt den til mig selv
Det er 3 vaser til en værdi af 517 kr men jeg købte dem på tilbud for 129,- (!!!!!)

Jeg synes det er passende og håber hun bliver glad for det Det tror jeg også hun gør..  

Anmeld

20. april 2012

MLT

bullerbassen skriver:

Følger lige med  

Anmeld

20. april 2012

Savannah

DLM skriver:

jeg køber en parfume hun gerne vil have + en lille penge gave og en tegning jeg har tegnet af hende i a3 + ramme

Hold op du er dygtig, det er en rigtig god gave

Anmeld

20. april 2012

MLT

DLM skriver:

Ej hvor er den tegning flot! Hvor er du dygtig!  Det lyder som en rigtig god gave.. 

Anmeld

20. april 2012

MLT

Sally-Slingshot skriver:

Jeg skal til et at disse arrangementer i år og det er en nonfirmation.
Vi giver ikke pengegaver og fordi det er en nonfirmation (som jeg ikke går ind for, men vil gerne se min familie) så har vi valgt ikke at give en særlig stor gave. Det er ikke noget der står på ønskelisten, alle ønskerne er + 600 kr.
Synes selv det er en rigtig god gave, har også købt den til mig selv
Det er 3 vaser til en værdi af 517 kr men jeg købte dem på tilbud for 129,- (!!!!!)

Jeg synes det er passende og håber hun bliver glad for det Det tror jeg også hun gør..  

Sikke et fund!! Hvad er det for nogen vaser?

Anmeld

20. april 2012

DLM

Sally-Slingshot skriver:

Hold op du er dygtig, det er en rigtig god gave

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.