Puslekommode

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
629 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. april 2012

GønskE

Hej Damer

Jeg står og mangler en puslekommode, da jeg bare ikke kan finde nogle - har søgt på dba

Så hvis nogen skal af med en, så skriv, har ikke nogen fast pris, den skal bare være hvid og fra sjælland, men mindre nogen har den på fyn eller i jylland og skal til sjælland

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

GønskE

22. april 2012

MajseMaja

GønskE skriver:

Hej Damer

Jeg står og mangler en puslekommode, da jeg bare ikke kan finde nogle - har søgt på dba

Så hvis nogen skal af med en, så skriv, har ikke nogen fast pris, den skal bare være hvid og fra sjælland, men mindre nogen har den på fyn eller i jylland og skal til sjælland

Kom frisk

Hej! Skal det være en kommode? Ellers har jeg et puslebord med en stor skuffe, udtrykshylde og to store hylder til salg.. Kan lægge billeder ind senere, kan bare ikke på min iPhone..

Anmeld

22. april 2012

GønskE

MajseMaja skriver:

Hej! Skal det være en kommode? Ellers har jeg et puslebord med en stor skuffe, udtrykshylde og to store hylder til salg.. Kan lægge billeder ind senere, kan bare ikke på min iPhone..

Vil meget gerne se :-)

Anmeld

23. april 2012

MajseMaja

GønskE skriver:

Vil meget gerne se :-)

Jeg sender dig lige et billede af vores eget i morgen - Jeg har tyvstjålet billede fra Google, men sønnen min sover lige nu så kan ikke tage billede af det, men det er fuldstændig magen til. Hjulene kan også tages af om man vil..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.