Nogle der har modtaget opkald fra et +46 nr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.193 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Nitz - <3 David

Jeg har de sidste 3 dage modtaget opkald fra et +46636635409 nummer.. Jeg tager ikke telefonen hvis jeg ikke kan genkende nummeret.. Der bliver lagt en besked på tlf. svaren hvor der ikke bliver sagt noget..
Jeg har idag prøvet at google det.. og det ser ud til at der er rigtig mange der modtager disse opkald.. TDC og politiet fraråder folk at tage den.. Da det kan være et fup nummer.. Dem der har taget telefonen skriver at der bliver lagt på med det samme.. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Kay

har også hørt om de der fup numre... jeg ville heller ik tage den hvis det var mig...

Anmeld

20. april 2012

anynom

Der sker ikke noget ved at tage den - men det koster mange penge at ringe tilbage.

Anmeld

20. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Nitz - <3 David skriver:

Jeg har de sidste 3 dage modtaget opkald fra et +46636635409 nummer.. Jeg tager ikke telefonen hvis jeg ikke kan genkende nummeret.. Der bliver lagt en besked på tlf. svaren hvor der ikke bliver sagt noget..
Jeg har idag prøvet at google det.. og det ser ud til at der er rigtig mange der modtager disse opkald.. TDC og politiet fraråder folk at tage den.. Da det kan være et fup nummer.. Dem der har taget telefonen skriver at der bliver lagt på med det samme.. ??

Ja de har os ringet til mig.. Rigtig mange gange.
Men har aldrig taget den ..

Anmeld

20. april 2012

Clisolka

Nitz - <3 David skriver:

De har også haft ringet til mig, men jeg har ikke fået nogle opkald i et par uger nu  Jeg tog den aldrig da jeg googlede nummeret 

Anmeld

20. april 2012

Muffin_girl

Nitz - <3 David skriver:

Jeg har prøvet at de ringer mange gange.. Men tager den ikke ! 

Anmeld

20. april 2012

Darling<3

Jeg har ikke modtaget opkald fra dette eller andre numre de sidste mange år  men prøvede en gang at der var nogle kinesere der ringede på min hjemme telefon, måtte til sidst hive stikket ud for at få fred og søvn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.