hjælp til udklædning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.852 visninger
44 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2012

Kay

jeg skal til cowboy og indianer fest til sommer... der vil jeg være 35+4

det er en damefrokost, i den by jeg er opvokset i... og jeg plejer at hjælpe til... jeg skal side på en stol og tage mod billetter og ik meget andet da jeg ik ved hvad jeg kan holde til til den tid...

men udklædt skal jeg være men hvordan finder jeg lige på en udklædning der ikke koster alverden... som jeg kan være i og som er behagelig... også selvom det måske er meget varmt...

nogle gode kreative ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Pikku Myy

Du kunne blive en rigtig smuk, gravid indianerkvinde. En "sæk" med lidt pynt, et par fjer i håret og lidt maling i hovedet.

-men det er vel ikke ligefrem kreativt

Anmeld

20. april 2012

Kay

Pikku Myy skriver:

Du kunne blive en rigtig smuk, gravid indianerkvinde. En "sæk" med lidt pynt, et par fjer i håret og lidt maling i hovedet.

-men det er vel ikke ligefrem kreativt

jo lidt kreativt e det

tænker bare hvor behagelig er den "sæk" at havde på i længden??

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

det er en damefrokost, i den by jeg er opvokset i... og jeg plejer at hjælpe til... jeg skal side på en stol og tage mod billetter og ik meget andet da jeg ik ved hvad jeg kan holde til til den tid...

men udklædt skal jeg være men hvordan finder jeg lige på en udklædning der ikke koster alverden... som jeg kan være i og som er behagelig... også selvom det måske er meget varmt...

måske du sku prøve at sy noget selv, eller finde en der ku hjælpe dig med at sy noget..

så er du sikker på at ku være i det..

Anmeld

20. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

måske du sku prøve at sy noget selv, eller finde en der ku hjælpe dig med at sy noget..

så er du sikker på at ku være i det..

min svigermor kan sagtens hjælpe mig med at sy noget... men ved ik hvad det skulle være... min mor griner og siger jeg kunne være tippie... men det tror jeg bare ik er rat at havde på...

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

min svigermor kan sagtens hjælpe mig med at sy noget... men ved ik hvad det skulle være... min mor griner og siger jeg kunne være tippie... men det tror jeg bare ik er rat at havde på...

hvis det er rigtigt varmt kan du jo være indianer, de har ikke voldsomt meget høj på, og så det noget med farvet hud måske, noget nederdel og en let bruse eller bar mave og noget flot bh-top med fjer eller lædder.. ?

Anmeld

20. april 2012

Team Putte

Kay skriver:

Kan svigermor hjælpe med at sy, så find noget lækkert LET stof som kan bruges til en løs indianerkjole For ik at ligne en elefant kan du binde snore af stof eller læder over maven så man kan se du både har bryster OG mave og det hele ik bare flyder ud i et

Anmeld

20. april 2012

Tona

Kay skriver:

Hvis det var mig, så havde jeg opgivet alt om udklæding på selve kroppen og så bare gjort følgende:

En gravid indianer-kvinde:

-Sort fletning (købes som paryk eller laves af garn selv) og fjer i håret sat fast i et pandebånd,

- Ansigtsmaling som fx røde og blå streger ned ad kinderne  

Anmeld

20. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

hvis det er rigtigt varmt kan du jo være indianer, de har ikke voldsomt meget høj på, og så det noget med farvet hud måske, noget nederdel og en let bruse eller bar mave og noget flot bh-top med fjer eller lædder.. ?

og stor mave??? tror ik jeg vil føle det så behageligt... har allerede nu strækmærker

men et godt forslag

Anmeld

20. april 2012

Kay

Team Putte skriver:

Kan svigermor hjælpe med at sy, så find noget lækkert LET stof som kan bruges til en løs indianerkjole For ik at ligne en elefant kan du binde snore af stof eller læder over maven så man kan se du både har bryster OG mave og det hele ik bare flyder ud i et

jo men hvordan dælen ser sådan en indianer kjole ud... kan slet ik se den for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.