extension, overvejer selv at prøve? + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. april 2012

bobbles

hej skrev i en anden tråd at jeg ville ind og have lavet extension på mandag men har så fundet ud af at det er noget billigere hvis jeg selv køber også selv sætter det i, men er der nogen der kan svare mig, ligger lige to billeder op for at høre andres meninger om mit hår er for kort til jeg kan få extensions i? bare være 100% ærlige, ved der er en frisør nede i byen der sælger dem, så vil jeg også høre hende men det får jeg nok ikke tid til lige pt men så ville jeg prøve at høre jer ad?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Vidunderligeunger

jeg vil sige at det er alt for kort.. men ved ikke hvad en ekspert mener. 

Anmeld

20. april 2012

come2

Frøken Christiansen skriver:

hej skrev i en anden tråd at jeg ville ind og have lavet extension på mandag men har så fundet ud af at det er noget billigere hvis jeg selv køber også selv sætter det i, men er der nogen der kan svare mig, ligger lige to billeder op for at høre andres meninger om mit hår er for kort til jeg kan få extensions i? bare være 100% ærlige, ved der er en frisør nede i byen der sælger dem, så vil jeg også høre hende men det får jeg nok ikke tid til lige pt men så ville jeg prøve at høre jer ad?  

Har du spurgt frisøren, om dit hår er langt nok til at få det i?

Synes det ser noget kort ud :O(

Anmeld

20. april 2012

bobbles

come2 skriver:

Har du spurgt frisøren, om dit hår er langt nok til at få det i?

Synes det ser noget kort ud :O(

nej har ikke været ved frisøren endnu  er bare så træt af mit korte hår så ville jeg lige høre jeres mening

da det var min kæreste der hjalp mig med en trimmer sidst! det skulle jeg aldrig have gjort, men nu må jeg se hvad hun siger

Anmeld

20. april 2012

Chraz

Jeg tror desværre det er for kort. Du vil jo hverken kunne skjule clipsene, tapen eller hvad du nu køber

Anmeld

20. april 2012

Darling<3

Jeg synes dit hår er alt for kort, desværre.. Men hvis du skal have noget i, så vil jeg tro at du får det bedste resultat med clips - totter kan det ihvertfald ikke blive!

Anmeld

20. april 2012

Mivsen

Hey..

Jeg er uddannet frisør, og har lavet det man sætter fast med tape.

Dit hår er alt for kort, det umuligt at lave noget der ser ordentlig..
Du må have tålmodighed og lade det gro lidt

Anmeld

20. april 2012

bobbles

Mivsen skriver:

Hey..

Jeg er uddannet frisør, og har lavet det man sætter fast med tape.

Dit hår er alt for kort, det umuligt at lave noget der ser ordentlig..
Du må have tålmodighed og lade det gro lidt

ja øv  var nemlig lide nede og snakke med frisøren og hun sagde at efter hendes mening skulle være ca 10 cm før jeg kunne tage extensions i  så må bare tålmodigt vente.

ved du evt hvad er god pris er for parykker? altså rigtig kvalitet ikke dem der a la nytårs aftens parykker!? trænger bare sådan til langt hår igen!

Anmeld

20. april 2012

Mivsen

ja øv  var nemlig lide nede og snakke med frisøren og hun sagde at efter hendes mening skulle være ca 10 cm før jeg kunne tage extensions i  så må bare tålmodigt vente.

ved du evt hvad er god pris er for parykker? altså rigtig kvalitet ikke dem der a la nytårs aftens parykker!? trænger bare sådan til langt hår igen!

Tror ikke du ville synes om at gå med paryk.. Det overhovedet ikke rart, og meget varmt.

Tror de ligger fra 3000kr og op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.