hjælp ang. Børnepasning i dagplejen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2012

puslepigen

min dreng er morsyg fo tiden, nu har han været i dagplejen i 2 uger, han skriger fra vi går ind af døren, han skrige til efter jeg er gået, hvor lang tid kan sådan noget vare.

er der nogen der har nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
uha, lyder ikke sjovt!

min søn har også været i dagpleje i to uger (tirsdag sidste uge) og jeg kann høre vi er sluppet godt fra det, vi har ingen problemer når vi aflevere eller henter, men vi har så til gengæld problemer med hans søvn, hab falder i søvn sent og sover mega dårligt....

hvordan har du det med dagplejen selv? er du tryg ved dagplejen?

de siger jo de små reagere kraftigt på vores følelser, det mit bedste bud...

Hvordan er han blevet kørt ind i dagplejen? hvordan siger du farvel?

Anmeld

20. april 2012

L&V

puslepigen skriver:

min dreng er morsyg fo tiden, nu har han været i dagplejen i 2 uger, han skriger fra vi går ind af døren, han skrige til efter jeg er gået, hvor lang tid kan sådan noget vare.

er der nogen der har nogle gode råd?

Øv hvor træls.. Det kan vare fra en uge til en månede Jeg arbejder selv i en vuggestue/børnehave og jeg er sikker på at 5min efter du er ude af døren så er han glad igen og leger og hygger men kan godt forstå hvis du syntes det er ekstrem hårdt.. Det eneste du kan gøre er at lade være med at pyllere, for så opfanger dit barn at det ikke er et rart sted han ska hen og det kan forstærke det, vær glad og sig "Nu ska du i dp det bliver så skønt og komme hen og lege også henter mor dig når i har spist, leget og sovet" og når du aflevere så er det igen med at være glad og sige FARVEL og GÅ ikke væve og komme tilbage Det er nok hårdere ved dig end ham

Anmeld

20. april 2012

puslepigen

Fru Skovrup skriver:

uha, lyder ikke sjovt!

min søn har også været i dagpleje i to uger (tirsdag sidste uge) og jeg kann høre vi er sluppet godt fra det, vi har ingen problemer når vi aflevere eller henter, men vi har så til gengæld problemer med hans søvn, hab falder i søvn sent og sover mega dårligt....

hvordan har du det med dagplejen selv? er du tryg ved dagplejen?

de siger jo de små reagere kraftigt på vores følelser, det mit bedste bud...

Hvordan er han blevet kørt ind i dagplejen? hvordan siger du farvel?

Jeg er glad for dagplejen hun er rigtig sød. så jeg kan ikke se det kan være det.

Anmeld

20. april 2012

puslepigen

Der skkal lige siges at han først kom i dagpleje da  han blev 11 mdr.

Anmeld

20. april 2012

puslepigen

Månsson skriver:

Øv hvor træls.. Det kan vare fra en uge til en månede Jeg arbejder selv i en vuggestue/børnehave og jeg er sikker på at 5min efter du er ude af døren så er han glad igen og leger og hygger men kan godt forstå hvis du syntes det er ekstrem hårdt.. Det eneste du kan gøre er at lade være med at pyllere, for så opfanger dit barn at det ikke er et rart sted han ska hen og det kan forstærke det, vær glad og sig "Nu ska du i dp det bliver så skønt og komme hen og lege også henter mor dig når i har spist, leget og sovet" og når du aflevere så er det igen med at være glad og sige FARVEL og GÅ ikke væve og komme tilbage Det er nok hårdere ved dig end ham

ja du har et i at han holder hurtigt op igen når jeg går.

je må prøve det på mandag og se om det hjælper, men tak for dit svar.

Anmeld

20. april 2012

L&V

puslepigen skriver:

ja du har et i at han holder hurtigt op igen når jeg går.

je må prøve det på mandag og se om det hjælper, men tak for dit svar.

Det håber jeg det gør børn aflæser deres forældre såååå hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.