Min 5 årige søn skal have lavet en tand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Anonym trådstarter

det skal han idag kl. 10:45 hos tandlægen, er der andre der har har haft deres børn til tandlæge for at lave en tand ????

jeg har brug for at høre om andre og blive lidt beroligent, er nervøs for om det bliver en voldsom oplevelse for ham. og er mega ked af han ska det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

det skal han idag kl. 10:45 hos tandlægen, er der andre der har har haft deres børn til tandlæge for at lave en tand ????

jeg har brug for at høre om andre og blive lidt beroligent, er nervøs for om det bliver en voldsom oplevelse for ham. og er mega ked af han ska det

slet ingen ????????

Anmeld

20. april 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Nope har ikke prøvet det med min søn (5), så kan ikke hjælpe..

Men x-fingre for at det kommer til og gå godt

Anmeld

20. april 2012

Laurits'mor

Jeg har ingen erfaring, men jeg vil meget gerne høre hvordan det gik - min søn på 2½ skal muligvis have rykket en tand ud - og jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan det nogensinde skal kunne lade sig gøre...

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Laurits'mor skriver:

Jeg har ingen erfaring, men jeg vil meget gerne høre hvordan det gik - min søn på 2½ skal muligvis have rykket en tand ud - og jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan det nogensinde skal kunne lade sig gøre...

så kan jeg fortælle dig at han klarede det SÅ super flot, han fik både lokalbedøvelse, blev boret og fik lagt plastfyld i tanden og alt det andet som høre med at få lavet et hul, og han klarede det virkelig virkelig godt.

vi er så stolte, og tandlægerne var enormt gode til at snakke om tingene på en rigtig god måde så han blev mere tryg ved det... jeg er slet ikke nervøs til næste gang, for hold nu op han klarede det godt.

jeg skal aldrig mere selv pive over at gå til tandlæge, ikke når min søn klare det så flot.

så det skal nok gå med din søn, tandlægerne er dygtige til børnene

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Chrisli skriver:

Nope har ikke prøvet det med min søn (5), så kan ikke hjælpe..

Men x-fingre for at det kommer til og gå godt

Det gik SÅ godt.

Anmeld

20. april 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Det gik SÅ godt.

Han er da for sej!

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Chrisli skriver:

Han er da for sej!

mega sej tak

Anmeld

20. april 2012

Laurits'mor

Anonym skriver:

så kan jeg fortælle dig at han klarede det SÅ super flot, han fik både lokalbedøvelse, blev boret og fik lagt plastfyld i tanden og alt det andet som høre med at få lavet et hul, og han klarede det virkelig virkelig godt.

vi er så stolte, og tandlægerne var enormt gode til at snakke om tingene på en rigtig god måde så han blev mere tryg ved det... jeg er slet ikke nervøs til næste gang, for hold nu op han klarede det godt.

jeg skal aldrig mere selv pive over at gå til tandlæge, ikke når min søn klare det så flot.

så det skal nok gå med din søn, tandlægerne er dygtige til børnene

Det er jeg rigtig glad for at høre.

Rigtig fedt, at det gik godt med din søn :-) ...Håber virkelig at min kan følge det gode eksempel

Anmeld

20. april 2012

Lone Jakobsen

dejligt at det gik godt.

min mellemste søn (på nu 7 år) har desværre altid haft utroligt dårlige tænder, så han var ikke ret gammel da han fik en "børne rodbehandling" han har altid klaret det rigtigt flot, og børnetandlægen er super sød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.