Jobinterview

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen piger

Nu er sagen jo den at jeg skal ud og søge job efter næsten 2 år som hjemmegående Før det havde jeg det samme job i mere end 6 år så jeg er helt "ny" når det kommer til jobansøgninger, samtaler og alt det der.

Men nu kommer mit spørgsmål: hvad skal man dog have på til en samtale ? Skal man i jakkesæt ? Kan man komme i jeans og en fin jakke, et par fine hæle osv ? Det er til en marketing og salgsstilling.

Hvad synes I ?

1000 tak og fortsat god fredag

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Godmorgen piger

Nu er sagen jo den at jeg skal ud og søge job efter næsten 2 år som hjemmegående Før det havde jeg det samme job i mere end 6 år så jeg er helt "ny" når det kommer til jobansøgninger, samtaler og alt det der.

Men nu kommer mit spørgsmål: hvad skal man dog have på til en samtale ? Skal man i jakkesæt ? Kan man komme i jeans og en fin jakke, et par fine hæle osv ? Det er til en marketing og salgsstilling.

Hvad synes I ?

1000 tak og fortsat god fredag

Kram

Jeg har i forbindelse med min uddannelse lige været i praktik i en salgs-og marketingsafdeling

Det tøj du beskriver var det tøserne på kontoret havde på

så ville du i hvert fald passe ind

men husk nu at du også skal føle dig godt tilpas

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg har i forbindelse med min uddannelse lige været i praktik i en salgs-og marketingsafdeling

Det tøj du beskriver var det tøserne på kontoret havde på

så ville du i hvert fald passe ind

men husk nu at du også skal føle dig godt tilpas

Mange tak for dit svar Og ja, du har jo så ærligt ret i at man skal huske at komme i noget som man føler sig tilpas i

Anmeld

20. april 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar Og ja, du har jo så ærligt ret i at man skal huske at komme i noget som man føler sig tilpas i

pøj pøj forresten

er du uddannet inden for marketing?

og giv da lige en update når du har været afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.