Hynde til Trip Trap?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Fru.Mäes <3

Hej de damer 

Vi skal ud og hente en Trip Trap stol i dag, til Felix på 18 måneder! Mit spørgsmål er nu!!

Skal vi købe en hynde med, eller behøver han ikke det mere?!

Hvad gjorde I?

Eller hvad synes I?

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

serinasmor

Fru.Mäes <3 skriver:

Hej de damer 

Vi skal ud og hente en Trip Trap stol i dag, til Felix på 18 måneder! Mit spørgsmål er nu!!

Hvad gjorde I?

Eller hvad synes I?

Krams Rikke

de bruger ikke hynder i serinas dp ... for så skulle hun enten have 100 hynder (da hun havde 3 børn omkring 1 år) eller vaske hynder flere gange om dagen ...

så nej ... du behøver ikke en hynde .. vi har dog være glade for vores .. da hun fik bøjlen af stolen virkede det som om hun sad bedre når hun ikke gled rundt

Anmeld

20. april 2012

Fru.Mäes <3

serinasmor skriver:

de bruger ikke hynder i serinas dp ... for så skulle hun enten have 100 hynder (da hun havde 3 børn omkring 1 år) eller vaske hynder flere gange om dagen ...

så nej ... du behøver ikke en hynde .. vi har dog være glade for vores .. da hun fik bøjlen af stolen virkede det som om hun sad bedre når hun ikke gled rundt

Han har kunnet siddet i en Trip Trap stol enkle gange - så er jo total NY i Trip Trap verden 

Han skal vel osse have den der, indsats, eller hvad det nu er?!

Total mange DUMME spørgsmål herfra?!

Anmeld

20. april 2012

Maja_4000

Jeg ville købe en hynde .. Men det er fordi jeg selv bedst kan lide at sidde på en stol som er "polstret"

Han er alt for stor til indsatsen .. Om han skal have bøjle på , kommer jo an på hvor god han er til at sidde stille :b Og om han er bevidst om at man kan falde ned og slå sig osv.

Anmeld

20. april 2012

serinasmor

Fru.Mäes <3 skriver:

Han har kunnet siddet i en Trip Trap stol enkle gange - så er jo total NY i Trip Trap verden 

Han skal vel osse have den der, indsats, eller hvad det nu er?!

Total mange DUMME spørgsmål herfra?!

mener du denne https://media.baby.dk/images/StoredImages/16/167815.jpg ?

for den er til en baby og fungerer som en skråstol ..

var han ikke 18 mdr ? .. så kan han jo sidde selv .. eller det går jeg da ud fra ..

vi har en ældre model så det har fungeret fint uden ryglæn ...

kun bøjlen er jeg i tvivl om hvornår vi pillede af .. men mener det var oktober/november sidste år ... altså omkring de 20 mdr .. hvor hun selv kunne begynde at kravle op i stolen ..

Anmeld

20. april 2012

Sillebob

Fru.Mäes <3 skriver:

Hej de damer 

Hvad gjorde I?

Eller hvad synes I?

Krams Rikke

Hej.

Velkommen i den fagre Trip Trap verden

Jeg vil sige at du ikke behøver en hynde, den skal nemlig vaskes 1000 gange med sådan en lille størrelse. Jeg købte en hynde til vores og har stort set aldrig brugt den.

Mht det ekstra babysæde+bøjle som man kan købe så kommer det jo meget an på hvor stor din søn er. Ved 18 mrd vil jeg ikke mene at han behøver den, men hvis du alligevel har endnu en bebs på vej så kan du jo sagtens købe den. Min den yngste er  ca 10 mrd og han bruger babysædet og bøjlen - som er supergodt til yngere babyer.

Held og lykke

Kram

Anmeld

20. april 2012

Fru.Mäes <3

Maja_4000 skriver:

Jeg ville købe en hynde .. Men det er fordi jeg selv bedst kan lide at sidde på en stol som er "polstret"

Han er alt for stor til indsatsen .. Om han skal have bøjle på , kommer jo an på hvor god han er til at sidde stille :b Og om han er bevidst om at man kan falde ned og slå sig osv.

Han er ikke god til at sidde stille!! Han har røven fuld af krudt 

Var lige på Babysam's hjemmeside, det hedder et babysæde! Og den er han for stor til, ikke?!

Men en bøjle, kan man købe det til de nye Trip Trap?! For han skal have sådan han ikke smutter ud på nogen måde!!!

Anmeld

20. april 2012

Fru.Mäes <3

serinasmor skriver:

mener du denne https://media.baby.dk/images/StoredImages/16/167815.jpg ?

for den er til en baby og fungerer som en skråstol ..

var han ikke 18 mdr ? .. så kan han jo sidde selv .. eller det går jeg da ud fra ..

vi har en ældre model så det har fungeret fint uden ryglæn ...

kun bøjlen er jeg i tvivl om hvornår vi pillede af .. men mener det var oktober/november sidste år ... altså omkring de 20 mdr .. hvor hun selv kunne begynde at kravle op i stolen ..

Nej, det var ikke lige den 

Men det er DÆLME smart til de helt små!!

Det er den der ryg, side og bøjle - hvis du forstår 

Anmeld

20. april 2012

Maja_4000

Fru.Mäes <3 skriver:

Han er ikke god til at sidde stille!! Han har røven fuld af krudt 

Var lige på Babysam's hjemmeside, det hedder et babysæde! Og den er han for stor til, ikke?!

Men en bøjle, kan man købe det til de nye Trip Trap?! For han skal have sådan han ikke smutter ud på nogen måde!!!

Jeg vil tro at han er ALT for stor til babysædet .. Det er Caroline i hvert fald og har været det længe

Man kan godt købe den gammeldags bøjle .. Dog er det ikke alle butikker der har dem 

Man kan også købe en sele til , hvis du vil være 100% sikker på at han bliver siddende

Anmeld

20. april 2012

serinasmor

Fru.Mäes <3 skriver:

Nej, det var ikke lige den 

Men det er DÆLME smart til de helt små!!

Det er den der ryg, side og bøjle - hvis du forstår 

hvis han er polstret kan det måske godt være svært for ham at sidde i den ..

men jeg ville nok købe dimsen og bruge den uden ryglæn .. men nok kun i 2 mdrs tid eller så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.