Min kat er væk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Camulla

Min lille mis har været væk siden igår og jeg er bare så frygtelig ked af det! Sidder her og vræler... Hun er altid inde om natten og sover med os i sengen, hun er aldrig ude særlig længe af gangen og kommer 95 % af gangene, når man kalder, for hun er aldrig særlig langt væk. Vi kan som regel se hende inde fra. Så er hun i haven eller hos en af naboerne. 

Men nu har vi altså ikke set hende siden igår eftermiddags og jeg er græde færdig. Har bandet og svovlet over hende fordi hun bare på et tidspunkt tissede over det hele (det gør hun ikke mere) og det har jeg så dårlig samvittighed over. Jeg håber sådan min lille Mille-mis kommer tilbage 

Hun er heldigvis øremærket, så hvis der ikke er sket hende noget, kan da være at der findes en venlig sjæl derude...?

I får også lige et par billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Dot D

Jeg håber, hun snart kommer tilbage igen... At hun bare er ude og "prøve" verden lidt af

Vi har også en "mille-mis", og det er nu bedst, når hun er hjemme....

Anmeld

20. april 2012

Masig

Hold da op, hun minder rigtig meget om vores kat i udseende... Kan trøste dig lidt med at vores kat heller aldrig er ude særlig længe ad gangen og også kun lige går ind til naboen, men har oplevet enkelte gange at hun har været væk halvandet døgn, en gang var hun væk i tre dage!!! Frygtede også det værste, men hun kom altså tilbage igen... Det kan ske at hun er gået ind i et skur, en garage eller lignende hos en af naboerne og så er de kommet til at lukke hende inde... Hvis ikke hun kommer hjem i løbet af idag, synes jeg du skal prøve at stemme dørklokker i området og spørge om folk lige er søde at kigge i deres garager og skure om hun skulle være der..

Da vores var væk i tre dage, lagde jeg sedler i postkasserne i hele nabolaget om folk var søde lige at tjekke deres skure, og hun kom hjem dagen efter

Håber hun snart dukker op

Anmeld

20. april 2012

2721

Hvor hun køn.
Håber hun meget snart er hjemme igen i god behold

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Camulla skriver:

Min lille mis har været væk siden igår og jeg er bare så frygtelig ked af det! Sidder her og vræler... Hun er altid inde om natten og sover med os i sengen, hun er aldrig ude særlig længe af gangen og kommer 95 % af gangene, når man kalder, for hun er aldrig særlig langt væk. Vi kan som regel se hende inde fra. Så er hun i haven eller hos en af naboerne. 

Men nu har vi altså ikke set hende siden igår eftermiddags og jeg er græde færdig. Har bandet og svovlet over hende fordi hun bare på et tidspunkt tissede over det hele (det gør hun ikke mere) og det har jeg så dårlig samvittighed over. Jeg håber sådan min lille Mille-mis kommer tilbage 

Hun er heldigvis øremærket, så hvis der ikke er sket hende noget, kan da være at der findes en venlig sjæl derude...?

I får også lige et par billeder:

hvis din kat ikke er steriliseret, kommer hun nok hjem med babyer i maven...

hunkatte der normalt kommer hjem hver nat, kan forsvinde op til en uge for at parre med en hankat..

Anmeld

20. april 2012

Camulla

Princesspigen skriver:

hvis din kat ikke er steriliseret, kommer hun nok hjem med babyer i maven...

hunkatte der normalt kommer hjem hver nat, kan forsvinde op til en uge for at parre med en hankat..

Hun er sterilliseret, så hun er nok ikke ude og føjte  

Savner hende sådan...

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Camulla skriver:

Hun er sterilliseret, så hun er nok ikke ude og føjte  

Savner hende sådan...

hmm.. ja så kan jeg forstå din bekymring..

måske du sku sætte løbeseddler op i nabo laget ? hun kan ved en fejl være lukket inde i et skur eller sådan noget ?

blev min søsters kat engang...

Anmeld

20. april 2012

Camulla

Princesspigen skriver:

hmm.. ja så kan jeg forstå din bekymring..

måske du sku sætte løbeseddler op i nabo laget ? hun kan ved en fejl være lukket inde i et skur eller sådan noget ?

blev min søsters kat engang...

Ja, jeg vil lægge nogle i folks postkasser i aften når ungerne er puttet. Det håber jeg hjælper...

Har prøvet engang at en kat jeg havde, som var gravid i øvrigt, havde ligget i naboens drivhus i en uge. Der havde jeg også lagt sedler i postkasserne, hun havde bare ikke sagt noget, selvom hun godt vidste at hun lå der... Det er da for mærkeligt?!

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Camulla skriver:

Ja, jeg vil lægge nogle i folks postkasser i aften når ungerne er puttet. Det håber jeg hjælper...

Har prøvet engang at en kat jeg havde, som var gravid i øvrigt, havde ligget i naboens drivhus i en uge. Der havde jeg også lagt sedler i postkasserne, hun havde bare ikke sagt noget, selvom hun godt vidste at hun lå der... Det er da for mærkeligt?!

desværre er det nogle der er sådan  

det kan være en god ide når du går ud med seddlerne og prøve at kalde lidt på hende undervejs, det kan være hun svarer dig og du på den måde kan få en ide om hvor hun kan være..

men ihværtifal held og lykke, håber det bedste

Anmeld

20. april 2012

grinny

Jeg kender følelsen når ens kat er væk 

Min løb væk sidste sommer og han er også typen der altid kommer når vi kalder, men det gjorde han bare ikke den aften og han var væk i 2 døgn! Jeg cyklede rundt og rundt og rundt fordi jeg troede det væreste var sket, men han var blevet lukket inde i et skur hos naboen, heldigvis. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.