"flade ører" ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Moar2011

Nettemor skriver:

Så ville jeg helt klart kontakte en ørelæge og bede om at få ham tjekket!

Det er sikkert ikke behageligt for ham at gå rundt med og den alder han har nu kan det også påvirke at han er senere til at snakke hvis han ikke kan høre noget..

Da jeg var til tjek med vores dreng for et halvt års tid siden fik jeg afvide af ørelægen at de meget hellere vil 'risikere' at skulle se et rask barns ører end at ikke opdage en der har brug for dræn. Så hellere en gang for meget. Det er jo et forholdsvis lille indgreb som kan have stor positiv indvirken for din søn

Vi har os fået en tid den 2maj da jeg mente at vi lige så godt kan være et skridt foran lægen ( hun ville nemlig se ham den 18maj for at tjekke igen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Nettemor

Babyklar skriver:

Vi har os fået en tid den 2maj da jeg mente at vi lige så godt kan være et skridt foran lægen ( hun ville nemlig se ham den 18maj for at tjekke igen)

God ide. Så må du lige opdatere os herinde når han er blevet tjekket. Vi kan jo ikke have at den lille charmebøf render rundt med ondt i ørenen..

Anmeld

21. april 2012

Moar2011

Nettemor skriver:

God ide. Så må du lige opdatere os herinde når han er blevet tjekket. Vi kan jo ikke have at den lille charmebøf render rundt med ondt i ørenen..

Det skal jeg nok gøre taak for dine søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.