Ved i ang. Kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger, 

Jeg skal have et pks ca. 1 uge før termin, jeg er nu i 28 og har jo graviditeten fra helved! Slet ikke som min første.

Min mave føles som et stort blåt mærke, tøj der bare sidder en smule for stramt, får min mave til at smerte.

Så mit spørgsmål er hvor tidligt tror i man kan få lavet et pks? For jeg tror ikke jeg holder helt til  uge 39. Jeg vil bare gerne have h*n ud nu. 

Jeg kan ikke overskue at være gravid mere... Håber der er nogle der kender noget til det.

Havde tænkt mig også at hører min jordemor næste gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Lusi

Jeg fik det første gang i uge 35+4 og 2. gang i 30+1.. Jeg vil æde min gamle hat på, at de ik gør det, før det er strengt nødvendigt. Jeg havde det af helvedes til (svangerskabsforgiftning) og de sagde til mig, at jeg bare måtte holde ud! Til sidst blev jeg så, så dårlig, at det var livstruende for mig, så det blev akut kejsersnit.. Jeg ved jo så ik hvad, der er galt med dig, det lyder bare ik særlig rart men tag da en snak med din læge eller jordmoder og hør om de har en idé..

Anmeld

19. april 2012

celkt

jeg er ked af at sige det, - men det med uge 39 tror jeg er et meget realitisk bud. Før uge 38 er fuldstændigt urealistisk medmindre du er MEGET syg!!

For babyen har det jo altså bedst i din mave, og så er det mindre vigtigt at du ikke har det supergodt, sad to say.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Jeg fik det første gang i uge 35+4 og 2. gang i 30+1.. Jeg vil æde min gamle hat på, at de ik gør det, før det er strengt nødvendigt. Jeg havde det af helvedes til (svangerskabsforgiftning) og de sagde til mig, at jeg bare måtte holde ud! Til sidst blev jeg så, så dårlig, at det var livstruende for mig, så det blev akut kejsersnit.. Jeg ved jo så ik hvad, der er galt med dig, det lyder bare ik særlig rart men tag da en snak med din læge eller jordmoder og hør om de har en idé..

Jeg er blevet undersøgt flere gange og de siger det er begyndende bækkenløsning, og så ekstrem ømme mave muskler, hvorfor jeg har det. Men det gør at jeg ikke kan spise særlig meget, fordi det gør ondt når maven bliver udspilet. Og jeg bliver også dårlig over smerterne og kaster op. Det bare vildt ubehageligt

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

jeg er ked af at sige det, - men det med uge 39 tror jeg er et meget realitisk bud. Før uge 38 er fuldstændigt urealistisk medmindre du er MEGET syg!!

For babyen har det jo altså bedst i din mave, og så er det mindre vigtigt at du ikke har det supergodt, sad to say.

æv

Anmeld

19. april 2012

Lusi

Anonym skriver:

Jeg er blevet undersøgt flere gange og de siger det er begyndende bækkenløsning, og så ekstrem ømme mave muskler, hvorfor jeg har det. Men det gør at jeg ikke kan spise særlig meget, fordi det gør ondt når maven bliver udspilet. Og jeg bliver også dårlig over smerterne og kaster op. Det bare vildt ubehageligt

Hmm ja det lyder bestemt ik ret sjovt, men som sagt, så gør de det virkelig kun, hvis du eller barnet har chancer for ik at overleve.. Men okay er jo heller ik så smart, hvis du ik kan spise

Anmeld

19. april 2012

Lusi

Anonym skriver:

æv

Nej ikke æv!!
Tro mig, det er ik sjovt at få en for tidligt født.. Det ønsker du ikke!! Vi var rigtig heldige og Sirius har været rigtig stærk fra start af.. Men tror måske nok at andre herinde fra, har historier om at ha født for tidligt, som ikke har været en dans på roser.. Du må holde ud! Det er dét værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.