For 7 mdr sad jeg lige nu med min søn i den ene arm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

Tillykke med de første 7 mdr.

Nogen gange kommer man bare til at tænke på fødslen eller gravditeten, og har lyst til at tale om det Folk der ikke selv har børn, tror vist ind i mellem at man er skør, men det er nu en god oplevelse, som man aldrig bliver træt af at tale om

Ja, lige præcis. Det er så rart, at der ofte er nogle, der siger: Dét kender jeg godt! Det er en stor oplevelse, der lever længe i ens krop og hukommelse. Hurra for at man kan komme ud med det på baby!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Ja, lige præcis. Det er så rart, at der ofte er nogle, der siger: Dét kender jeg godt! Det er en stor oplevelse, der lever længe i ens krop og hukommelse. Hurra for at man kan komme ud med det på baby!

Ha ha, ja, specielt mænd synes vist at man er tosset, at man kan blive ved med at tale om, det, og så i detaljer

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

MaybeBaby skriver:

Ja, det har på alle måder været det hele værd. Dog har jeg næste gang fået lov til, at jeg ved begyndende veer kommer derop for det går nok hurtigt. Måske jeg denne gang kan blive slået bevidstløs af alt godt fra hylderne Ej, håber bare det går nogenlunde på samme måde - dog minus ve-storm!

Ja de siger jo at det går endnu hurtigere næste gang

Anmeld

19. april 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Hold da op en masse timer - i hvert fald i forhold til mig. Er SUPER glad for, at mit vand gik selv, så det gik hurtigt. (Dog lidt for hurtigt, synes jeg) Og for filan, at have pressetrang i over 1 time!
Jeg var ved at gå til de 10 minutter jeg skulle vente på, at min JM kom ind på stuen! Hvor er du sej!
Og dejlig historie og sikke man snildt kan se, at det er William, den lækre dreng!

Jeg husker ikke tiden op til selve fødslen var super hård, egentlig - nok fordi det gik så "langsomt".. så der er vidst fordele og ulemper ved begge dele, hihi! Ja, jeg gør det gerne igen da! Hehe!

Du er osse sej!! Og man kan også se det er lækre Tristan, det er meget tydeligt!!

Anmeld

20. april 2012

Aabye

MaybeBaby skriver:

Haha, og så var lamelgardinerne ikke engang lige
Men en fødsel, der minder meget om min. At JM ikke helt troede mig, da jeg fortalte, at min mormor, mor og søster altså fra første ve til fødsel alle fødte på under 5 timer, så jeg var nok i en båd, der lignede. Og 45 min hver vej var lige at presse den!
Men jeg var jo 1. gangs så jeg skulle baaare tage den roligt!
Men fedt at du havde klaret 9 cm derhjemme

/Mette

De er SÅ skæve de lamel gardiner der.. tsk.. Dumme veer.. :p
Jeg har så fået at vide at næste gang jeg skal føde så skal  jeg komme så snart jeg mærker bare det mindste.. JDM nåede ikke at skrive journal før Marcus var ude.. Men så kan de bare lære det kan de.. 

Synes også det var ret sejt at jeg klarede 9 cm hjemme.. Men det gik også sinddsygt hurtigt jo.. Synes at tiden gik så hurtigt..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.