Kan man genoptræne sin bækkenbund ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har født 2 store børn , den sidste for 3 år siden . Nu har jeg fået det sådan at når jeg skal tisse så skal det være nu og her ligeså snart trængen melder sig og så når jeg at dryppe inden   Det er begyndt at hæmme mig voldsomt at jeg ikke kan holde mig . Kan jeg selv genoptræne bækkenbunden med knibe øvelser ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Noahmor

Anonym skriver:

Jeg har født 2 store børn , den sidste for 3 år siden . Nu har jeg fået det sådan at når jeg skal tisse så skal det være nu og her ligeså snart trængen melder sig og så når jeg at dryppe inden   Det er begyndt at hæmme mig voldsomt at jeg ikke kan holde mig . Kan jeg selv genoptræne bækkenbunden med knibe øvelser ?

Ja, det kan man godt. 

Men hvis det så slemt som du siger ville jeg få en henvisning til en fysioterapeut med forstand på bækkenbunden,så du kan få de rigtige øvelser. 

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Ja du kan gøre rigtig meget med knibe øvelser.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Ja, det kan man godt. 

Men hvis det så slemt som du siger ville jeg få en henvisning til en fysioterapeut med forstand på bækkenbunden,så du kan få de rigtige øvelser. 

Ja kan godt være jeg skulle prøve det , finder det ubehageligt at lave de knibe øvelser .

Anmeld

19. april 2012

Noahmor

Anonym skriver:

Ja kan godt være jeg skulle prøve det , finder det ubehageligt at lave de knibe øvelser .

Det er ubehageligt i starten, men det er jofordi din muskulatur er svag og du ikke kan knibe ret længe. 

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Det er ubehageligt i starten, men det er jofordi din muskulatur er svag og du ikke kan knibe ret længe. 

Tror jeg vil prøve at købe elskovskugler , nogle der har erfaring med dem og genoptræning af bækkenbund ?

Anmeld

19. april 2012

modesty

Anonym skriver:

Tror jeg vil prøve at købe elskovskugler , nogle der har erfaring med dem og genoptræning af bækkenbund ?

Du skal knibe omkring ringmusklen, ikke skeden, for at få hele bækkenbunden med. Ligesom hvis du skal slå en prut, og vil holde den tilbage.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du skal knibe omkring ringmusklen, ikke skeden, for at få hele bækkenbunden med. Ligesom hvis du skal slå en prut, og vil holde den tilbage.

Jeg prøver skam   men fuck hvor jeg hader det , kan ikke trække vejret samtidig

Anmeld

19. april 2012

modesty

Anonym skriver:

Jeg prøver skam   men fuck hvor jeg hader det , kan ikke trække vejret samtidig

Det kommer med træningen. Det er vigtigt at du slapper af i resten af kroppen, i maveområdet o.s.v. imens du laver øvelserne. Det er svært i starten, men det bliver også nemmere med tiden.

Pøj pøj 

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det kommer med træningen. Det er vigtigt at du slapper af i resten af kroppen, i maveområdet o.s.v. imens du laver øvelserne. Det er svært i starten, men det bliver også nemmere med tiden.

Pøj pøj 

Tak   jeg vil kæmpe for sagen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.