update: ik nu igen... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Janni.

Kay skriver:

han nåede det.... morfaren havde fået afvide de var på vej... og han døde 20 minutter efter min kæreste var kommet... og han er rigtig glad for at han valgte at tage afsted trods alt...

Når nu det skulle være, så er det godt at han nåede det. Og morfaren har helt sikkert fundet den sidste vilje frem til at blive. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Kay

Janni. skriver:

Når nu det skulle være, så er det godt at han nåede det. Og morfaren har helt sikkert fundet den sidste vilje frem til at blive. 

det tror jeg bestemt også... og det følte min kæreste også... det var ligesom om han slappede mere af lidt efter de var kommet forklarede han...

Anmeld

20. april 2012

Nessie

Kay skriver:

ja... min kæreste nåede der over kl 2 i nat og fik snakket lidt med/til sin morfar... og morfaren døde 20 min efter de var kommet...

og nu er han rigtig glad for han tog afsted...

Puha, godt han nåede det. Gad vide om morfar bare ventede på ham?

Min mormor gjorde det samme da hun døde, ventede bare lige på at min mor og far og os børn skulle komme, så døde hun. Jeg var kun 3, så kan ikke huske det, men mine forældre har tit talt om det

til jer

Anmeld

20. april 2012

Kay

Nessie skriver:

Puha, godt han nåede det. Gad vide om morfar bare ventede på ham?

Min mormor gjorde det samme da hun døde, ventede bare lige på at min mor og far og os børn skulle komme, så døde hun. Jeg var kun 3, så kan ikke huske det, men mine forældre har tit talt om det

til jer

han sagde at lidt efter de var kommet slappede han mere af... så det kan sagtens være... han viste i altfald de var på vej...

Anmeld

20. april 2012

Nessie

Kay skriver:

han sagde at lidt efter de var kommet slappede han mere af... så det kan sagtens være... han viste i altfald de var på vej...

Det var godt han kunne holde fast, længe nok til at de fik sagt farvel, det er godt for alle

Anmeld

20. april 2012

Kay

Nessie skriver:

Det var godt han kunne holde fast, længe nok til at de fik sagt farvel, det er godt for alle

ja rigtig godt

og han kommer hjem i morgen... nøj hvor jeg glæder mig til at hente ham på stationen...

Anmeld

20. april 2012

Nessie

Kay skriver:

ja rigtig godt

og han kommer hjem i morgen... nøj hvor jeg glæder mig til at hente ham på stationen...

Det kan jeg godt forstå, så skal der rigtig hygges

Anmeld

20. april 2012

Kay

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå, så skal der rigtig hygges

jeps

Anmeld

20. april 2012

VIPpigen

Det er jeg ked af at høre...Men godt din kæreste kommer over og siger farvel...

Jeg håber du klare den med hunden også, ellers er der ikke nogen der kan komme og hjælpe dig, evt så i går 2 med hunden, altså dig og en anden, bare så du har en med, og evt til at gå med hunden, så du bare skal gå stille og roligt ved siden af?? (ved ikke hvor vild/bange hun er når man går tur med hende??)

Anmeld

20. april 2012

Kay

VIPpigen skriver:

Det er jeg ked af at høre...Men godt din kæreste kommer over og siger farvel...

Jeg håber du klare den med hunden også, ellers er der ikke nogen der kan komme og hjælpe dig, evt så i går 2 med hunden, altså dig og en anden, bare så du har en med, og evt til at gå med hunden, så du bare skal gå stille og roligt ved siden af?? (ved ikke hvor vild/bange hun er når man går tur med hende??)

han er også rigtig glad for han nåede det

hun er heldigvis god at gå tur med... da jeg blev gravid viste vi at jeg ville få bækkenproblemer da jeg er hyber mobil... så vi har trænet meget intensivt med hende... og så går jeg en rute hvor hun kan gå løs meget af vejen... hun trækker ikke i snoren heller ik selvom hun ser en anden hund eller noget så det er rigtig godt... og når hun går fridt vender hun sig og kigger efter mig og venter hvis hun sys jeg er kommet for langt bag ud 

men hun er vand til at komme ud og løbe og kaste bold/pind med min kæreste og komme af med energi den vej... og det kan jeg jo ik rigtig give hende... men han har lige ringet og sagt at han kommer hjem i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.