Hvis I har haft en lang hård dag, så kig her... (Video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

MaybeBaby

LouiseVous skriver:

Hvor er han søød. Hold op en dejlig baby latter

Astrid på 3 ville se den 3 gange i træk, og grinede helt vild med på den

Dejlig optagelse..

Mange tak for de søde ord Og det er sådan et grin, der bare smitter. Og skøn datter der lige synes, det var topunderholdning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

åååårrrrhhhh, hvor er han altså sød

Et dejligt grin fra en dejlig dreng

Jeg så den lige igen nu her, og jeg grinte lige så højt som første gang! Så skøn en følelse det giver - og det er rart at have når han nu her er forkølet, hoster og ikke har sovet særlig godt siden natten til mandag - og nu er der måske en tand på vej. Men vi tager det hele med... Ser frem til at han kluk-griner lige om få dage igen!

Anmeld

19. april 2012

MaybeBaby

crille skriver:

Hahaha, tak for en skøn video  

Meget velbekom. Der skal også være plads til sjov og spas!

Anmeld

19. april 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Jeg så den lige igen nu her, og jeg grinte lige så højt som første gang! Så skøn en følelse det giver - og det er rart at have når han nu her er forkølet, hoster og ikke har sovet særlig godt siden natten til mandag - og nu er der måske en tand på vej. Men vi tager det hele med... Ser frem til at han kluk-griner lige om få dage igen!

Man kan klare meget, når man får de der grin ind i mellem

Daniels temperament trækker tænder ud i øjeblikket, men han har jo heldigvis også rigtig glade perioder ind i mellem, ellers ville det være rigtig træls.

De kloge siger jo at det er selvstændigheds alderen,jeg vil nu kalde den " at være konstant på tværs, og ikke ville noget som helst, og da slet ikke gøre som mor og far siger"-alderen.
Håber at den snart er ovre igen

Anmeld

19. april 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

Man kan klare meget, når man får de der grin ind i mellem

Daniels temperament trækker tænder ud i øjeblikket, men han har jo heldigvis også rigtig glade perioder ind i mellem, ellers ville det være rigtig træls.

De kloge siger jo at det er selvstændigheds alderen,jeg vil nu kalde den " at være konstant på tværs, og ikke ville noget som helst, og da slet ikke gøre som mor og far siger"-alderen.
Håber at den snart er ovre igen

Åh bette pus - både jer og ham! Ja, der er hårde og gode perioder i alle aldre, men så længe, der er flere grin end tårer, så er det, det hele værd!

Anmeld

19. april 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Åh bette pus - både jer og ham! Ja, der er hårde og gode perioder i alle aldre, men så længe, der er flere grin end tårer, så er det, det hele værd!

Ja, det er vist heller ikke lige specielt sjovt at være ham. Og så er han samtidig vildt klodset, og slår sig på alt. Skrabedelige begge knæ i går, fordi han så mig i vinduet, og skulle skynde sig at løbe ind til mig, og selvfølgelig faldt lige så lang han var

I øjeblikket har han en idé med at løbe hen og holde fast i mit lår, og råbe "fanget", og så "slæber" han mig hen til sofaen, så skal vi sidder der lidt.    Et kvarter efter skændes vi igen om et eller andet

Anmeld

19. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

MaybeBaby skriver:

Mange tak for de søde ord Og det er sådan et grin, der bare smitter. Og skøn datter der lige synes, det var topunderholdning

Så lidt.. Super lækker er han sq
JA for søren, der ska ikk meget til ; hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.