Hjertet smelter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

NinaNymannMadsen

Nettemor skriver:

Årh hvor er hun dejlig Det gør bare det hele værd.

ja det gør det nemlig.

hun fik også abre et stort kys og fortalte at jeg også er stolt af hende og elsker hende. det er bare skønt når børn siger sådan nogen ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nettemor

Rikke&Liam skriver:

Har lige rettet indlægget efter du har citeret mig

Vi ved ikke om han nogensinde kommer til at tale. Men vi håber.

Liam er jo et meget sjældent tilfælde, lægerne kan ikke engang give ham en diagnose. Så det er svært for dem at sige præcis hvordan hans udvikling på sigt vil være. Men vi håber og tror på det bedste.

Det må også være lidt svært for jer som forældre ikke at vide hvad man kan forholde sig til .

Men dejligt at han i det mindste allerede kan tegn til tale. Det er vel begyndelse på evt at lære tegnsprog?

For at I får en Liam der snakker som et vandfald

Anmeld

19. april 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Tak Ja han er fantastisk .

Hvordan går det med dig? Er du begyndt i behandling igen?

Tak, det går bedre nu

Min mens er heldigvis kommet i dag, den var lidt længe om det, men nu er cyklussen kommet i gang igen, så vi kan melde os til behandling fra næste måned, så nu sker der da endelig lidt

Anmeld

19. april 2012

Gravid2012

Nettemor skriver:

Jeg er ked af det piger. Men det dejligste barn i verden. Han bor lige her hjemme ved mig.

Jeg fatter ikke hvordan kærligheden til den 'lille' dreng bare kan blive ved med at vokse og vokse. Jeg har netop puttet ham. Når jeg putter kysser og krammer jeg ham. Så løfter jeg ham op i seng og putter dynen omkring ham. Så siger jeg: Kan du sove godt. Mor elsker dig. Ses imorgen. Loove you.

Inden jeg når at sige andet end: kan du sove godt, råber han: oooove uo!

Igår gik vi ude og så på at hans far kørte stabil grus ind med traktoren. Så gør han og siger: Ikke køre Bastian. Og han kommer hen og holder om mig. Heller ikke køre mor  (altså at vi skal passe på traktoren så vi ikke bliver kørt over)

Kan man andet end elske den lille dreng.

Så ja piger. Sorry to say men den dejligste i verden. Han er min

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

NinaNymannMadsen skriver:

ja det gør det nemlig.

hun fik også abre et stort kys og fortalte at jeg også er stolt af hende og elsker hende. det er bare skønt når børn siger sådan nogen ting

Det er jo fordi hun er vant til at du siger det Så lærer de at gik det igen. Det er vigtigt

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Tak, det går bedre nu

Min mens er heldigvis kommet i dag, den var lidt længe om det, men nu er cyklussen kommet i gang igen, så vi kan melde os til behandling fra næste måned, så nu sker der da endelig lidt

Ej hvor dejligt.

For at du snart har de 2 magiske streger og at spiren denne gang udvikler sig perfekt til endnu et dejligt lille barn

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

1234567890 skriver:

Anmeld

19. april 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Ej hvor dejligt.

For at du snart har de 2 magiske streger og at spiren denne gang udvikler sig perfekt til endnu et dejligt lille barn

Tusind tak

Anmeld

19. april 2012

NinaNymannMadsen

Nettemor skriver:

Det er jo fordi hun er vant til at du siger det Så lærer de at gik det igen. Det er vigtigt

anerkendelse af sit barn er meget vigtig. det er vigtig for barnet at vide at man syntes det er dejligt, eller dygtig til noget eller sådan nogen ting. man glemmer faktis tit at anerkende sit barn eller hvertfald at sige det til barnet at man sytes at det bare er så dejlig bare fordi barnet er til eller sådan noget jo. har lige været til sådan noget vi har i Horsens hvor vi hørte om det

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

NinaNymannMadsen skriver:

anerkendelse af sit barn er meget vigtig. det er vigtig for barnet at vide at man syntes det er dejligt, eller dygtig til noget eller sådan nogen ting. man glemmer faktis tit at anerkende sit barn eller hvertfald at sige det til barnet at man sytes at det bare er så dejlig bare fordi barnet er til eller sådan noget jo. har lige været til sådan noget vi har i Horsens hvor vi hørte om det

Jeg tror ikke altid man behøver at sige det. Men i hvert fald vise det. Og være sikker på at barnet ved det. Og selvfølgelig også fortælle det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.