Nyre skintigrafi... ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Kristina V

hej piger..

Ja så er det på Onsdag min datter skal have lavet en skintigrafi af nyrene.. har faktisk ikk været nervøs over det før nu

Er der nogle af jeres børn som har fået lavet sådan en?
Her står at det eneste smertefulde ved undersøgelsen er når de sprøjter de radioaktive stof ind, men sys vare det er så synd for hende´.. Hulk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Stumpen

Hej..

Det har Mathilde prøvet, da hun var 7-8 mdr, da hun som 2 mdr fik nyrebækkenbetændelse..

Vores erfaring med det er ganske udemærket -det var ikke deres skyld at tøzen ikke ville sove.. Hvilket de ville have så hun kunne ligge helt stille under stintigrafien.. Men ud over at hun var overtræt, men ikke ville overgive sig til søvnen, så gik alt godt..

Men forløbet kan jeg ikke fortælle dig, da det snart er to år siden at den blev foretaget..
Men ondt havde hun absolut ikke, så tag du rolig afsted med hende og få det overstået..
Håber I får de svar som I ønsker..

Anmeld

16. april 2009

Kristina V

Haj Stumpen..
1000 tak for svaret..
Var afsted med hende igår, og hun sov selvf. ikke.. så i 30 min måtte vi holde hende nede, så de kunne filme nyerne fra alle sider.. Og hun skreg i samtlige 30 min.. det var så synd for hende..

Nu håber vi bare på gode svar

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Det var ikke lige den bedste oplevelse Men nu er det overstået og krydser fingre for at svaret er som det skal være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.