Ny bil...?? fiesta, corsa eller punto( alle 5d)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

dola

Kay skriver:

vi er rigtig glad for vores fiat punto 5 dørs...

og vi tjekkede da vi købte barnevogn om den kunne være der... det er ikke alle barnevogne der er plads til... men der er plads til fx. en odder med xdream stell (der kan blive lidt mindre end de normale)

så vi beholder vores punto... da alle andre biler vi ville havde råd til og med god plads i slet slet ikke køre lige så langt på litteren

Jamen alle 3 ligger i samme prisleje... Og de andre kører også langt på literen.. Vi tager barnevognen med så vi kan prøve os frem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Kay

dola skriver:

Jamen alle 3 ligger i samme prisleje... Og de andre kører også langt på literen.. Vi tager barnevognen med så vi kan prøve os frem!

god ide at havde barnevognen med

vi har en punto fra 2001 den kiostede 25000 da vi købte den for 1 år siden... og vi har ik lånt penge til den... vi kiggede efter en anden da jeg blev gravid, og i det prisleje kunne vi ikke finde noget bedre alternativ vi har nemlig ik lyst til at gå ud og låne til bil lige pt.

Anmeld

21. april 2012

dola

Uhh tror det bliver fiesta'en.. Selv om puntoen overraskede positivt og corsaen faktisk overraskede negativt!!

Anmeld

21. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Ud fra mærkerne vil jeg klart vælge fiat, men jeg har slet ingen anelse af hvor store bagagerummene er i disse 3 biler..
Havde der stået chevrolet aveo- så sku det være den. Der kan være 3 og vogn i ..

Anmeld

21. april 2012

dola

LouiseVous skriver:

Ud fra mærkerne vil jeg klart vælge fiat, men jeg har slet ingen anelse af hvor store bagagerummene er i disse 3 biler..
Havde der stået chevrolet aveo- så sku det være den. Der kan være 3 og vogn i ..

VI får anhængertræk så barnevognsstellet komme til at sidde udenpå og så kan resten være inden i inkl. Far, mor og lille Willy..

Min kæreste var bare ikke vild med hvordan fiat'en kørte og rattet!

Anmeld

21. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

dola skriver:

VI får anhængertræk så barnevognsstellet komme til at sidde udenpå og så kan resten være inden i inkl. Far, mor og lille Willy..

Min kæreste var bare ikke vild med hvordan fiat'en kørte og rattet!

Bil mæssigt er det den bedste bil (fiat'en). Opel ruster ca efter 3 år og Ford'en er super lækker designet, men super træls og makke i

Anmeld

21. april 2012

Lunae

dola skriver:

Hmm lidt andet end bleer og graviditets tests...

Vi må låne til en ny bil, nogen der kan anbefale nogen af de nævnte, der skal være plads til os alle 3 og en barnevogn..

Må koste omkring 120.000 bobs!

Hygge

Kia Rio

Anmeld

21. april 2012

dola

Lunae skriver:

Kia Rio

he he Ja! men får vist ikke Jensen til at købe en Kia.. Så vil han hellere tage toget.. hi hi

Anmeld

21. april 2012

Lunae

dola skriver:

he he Ja! men får vist ikke Jensen til at købe en Kia.. Så vil han hellere tage toget.. hi hi

Den er ellers virkelig lækker! Har stemt på fiesta. Vi prøvekørte også en Corsa og den levede slet ikke op til forventningerne

Anmeld

21. april 2012

dola

Lunae skriver:

Den er ellers virkelig lækker! Har stemt på fiesta. Vi prøvekørte også en Corsa og den levede slet ikke op til forventningerne

Ja corsa'en virkede lidt discount plasik agtig indvendig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.