se hvad jeg har fået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Maja88

Musen5 skriver:

Hmm... de gav mig lige en idé til hvor min sku sidde (når jeg har fået sparet sammen)

Jeg skal bare have 4 navne ....

Var der forresten ikk et par stykker her inde der var drøn gode til at komme med forslag/tegne tatoos?

Jeg ved hvad der skal stå, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal flette navnene sammen...

/Mette.

det er jeg helt sikker på at tatovøren kan hjælpe dig med.. det tager dem jo ikke lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nettemor

Hvor er den flot! Og et godt sted du har placeret den Der er jo plads til flere når det bliver aktuelt

Anmeld

19. april 2012

crille

SÅ skønt med et evigt selvvalgt tegn på kroppen om at du er mor. Har endnu ikke fundet ud af hvor og hvordan, men der er også tid endnu. Skal helt sikekrt have tusset noget når lillemanden er født. Skal dog lige have lavet en anden færdig først.. Måske det skal kombineres  

Anmeld

19. april 2012

Musen5

Maja88 skriver:

det er jeg helt sikker på at tatovøren kan hjælpe dig med.. det tager dem jo ikke lang tid

I know...

Men sidst da jeg fik den jeg har på mit håndled (3 bogstaver og 3 små hjerter) der tog det en krig.

Jeg vil hellere komme med en tegning som jeg har gjort de andre gang og sige det skal være den her.

/mette

Anmeld

19. april 2012

Maja88

Nettemor skriver:

Hvor er den flot! Og et godt sted du har placeret den Der er jo plads til flere når det bliver aktuelt

det var nemlig også tanken bag det hele hehe

Anmeld

19. april 2012

Maja88

Musen5 skriver:

I know...

Men sidst da jeg fik den jeg har på mit håndled (3 bogstaver og 3 små hjerter) der tog det en krig.

Jeg vil hellere komme med en tegning som jeg har gjort de andre gang og sige det skal være den her.

/mette

hvor er du fra i landet

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Maja88 skriver:

det var nemlig også tanken bag det hele hehe

Det er nemlig også det jeg går og tænker meget over i forhold til at få en tatovering der symbolisere min dreng. Men jeg er for tyk til at det ville være pænt der...

Anmeld

19. april 2012

Maja88

Nettemor skriver:

Det er nemlig også det jeg går og tænker meget over i forhold til at få en tatovering der symbolisere min dreng. Men jeg er for tyk til at det ville være pænt der...

jeg er ski også for tyk...

men som han sagde at når man var kraftig var det faktisk det bedste sted at få den, da hvis man nu blev tykkere bare ville spænde den ud.. gøre den mere tydelig.. og tabte man sig ville den også være køn

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Maja88 skriver:

jeg er ski også for tyk...

men som han sagde at når man var kraftig var det faktisk det bedste sted at få den, da hvis man nu blev tykkere bare ville spænde den ud.. gøre den mere tydelig.. og tabte man sig ville den også være køn

Okay der kan man bare se Kan også være det gør mindre ondt når der er noget fedt

Anmeld

19. april 2012

4kløver

Maja88 skriver:

Ja vil bare lige vise hvad jeg fik i går aftes

Den er flot. Vil også gerne ha en med ungernes navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.