hvad siger man til familien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Anonym trådstarter

Familien ved godt at vi er i behandling, men vi vil ikke fortælle om vi er gravide eller ej før efter scanning i uge 8.
Hvad gør vi. De ved vi snart skal inseminerds..

Hvad kan vi gøre og sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nettemor

Jeg ville nok melde ud fra start at I ved de er spændte på jeres vegne men I håber de vil forstå I ønsker at holde det for jer selv til I er helt sikre. Så risikere I ikke at folk overrender jer med det samme spørgsmål hele tiden og at I føler jer tvunget til at sige noget..

For at der er gevinst

Anmeld

19. april 2012

Miss BananaHammock

Jeg tænker det samme som nettemor.

Vi har begge gange fået opkald på testdag fordi de jo selv regner sig frem til dagen, og første gang da den var negativ, var det ikke fedt. Og denne gang hvor den var positiv kunne vi så ikke rigtig holde det for os selv. Så sig at I nok selv skal vende tilbage når I er klar! 

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Jeg ville nok melde ud fra start at I ved de er spændte på jeres vegne men I håber de vil forstå I ønsker at holde det for jer selv til I er helt sikre. Så risikere I ikke at folk overrender jer med det samme spørgsmål hele tiden og at I føler jer tvunget til at sige noget..

For at der er gevinst

Mange tak
Det var en rigtig fin måde at sige det på, tak for input.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Jeg tænker det samme som nettemor.

Vi har begge gange fået opkald på testdag fordi de jo selv regner sig frem til dagen, og første gang da den var negativ, var det ikke fedt. Og denne gang hvor den var positiv kunne vi så ikke rigtig holde det for os selv. Så sig at I nok selv skal vende tilbage når I er klar! 

God plan

Og stort tillykke!!

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Mange tak
Det var en rigtig fin måde at sige det på, tak for input.

Det var så lidt.  for at du står med 2 fine streger som du slet ikke kan holde hemmelig

For at gøre det nemmere for jer ville jeg nok hellere ikke fortælle alle den præcise dag for ÆO (hvis det er det du skal )

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Det var så lidt.  for at du står med 2 fine streger som du slet ikke kan holde hemmelig

For at gøre det nemmere for jer ville jeg nok hellere ikke fortælle alle den præcise dag for ÆO (hvis det er det du skal )

Jeg skal insemineres
Svigerne ved det allerede fordi de spurgte om vi kom forbi og så røg det bare ud af manden

Men alle kan vel acceptere at man holder det for sig selv

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Jeg skal insemineres
Svigerne ved det allerede fordi de spurgte om vi kom forbi og så røg det bare ud af manden

Men alle kan vel acceptere at man holder det for sig selv

Det kommer de jo til at blive nødt til!

Men jeg tror ikke I kan komme udenom at de vil gætte helt vildt med på det. Men de må acceptere at det er sådan I ønsker det. Og det er da ikke mere end fair. Når alle som ikke skal i behandling begynder projekt baby så er der jo ingen der forventer en opdatering i forbindelse med hver eneste forventet mens..

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Det kommer de jo til at blive nødt til!

Men jeg tror ikke I kan komme udenom at de vil gætte helt vildt med på det. Men de må acceptere at det er sådan I ønsker det. Og det er da ikke mere end fair. Når alle som ikke skal i behandling begynder projekt baby så er der jo ingen der forventer en opdatering i forbindelse med hver eneste forventet mens..

Nej, det er der nemlig ikke...
Og faktisk ville vi have holdt hemmeligt det med behandling, men det holdt ikke

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Nej, det er der nemlig ikke...
Og faktisk ville vi have holdt hemmeligt det med behandling, men det holdt ikke

Det er altså også mega svært at holde hemmeligt når det er noget der fylder så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.