udgifter til børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. april 2012

helmich

Puhh, har lige været ude at købe tøj til mine 2 drenge, og selvom de ikke manglede meget, så blev det alligevel 800,- og det prisleje synes jeg egentlig tit og ofte det ender med . Jeg køber ikke særlig dyrt tøj til dem, da de helst skal lege og beskidte sig uden jeg ærger mig 

Men jeg vil selvfølgelig også gerne at de skal se pæne ud.

Den mindste af vores drenge arver meget af sit tøj, både fra storebror og venner, men det resulterer i at han tit har noget på, som er lidt forvasket, så idag synes jeg ikke han skulle snydes, og har købt det samme til ham som til storebror, selvom han ikke mangler. -Måske derfor den dårlige samvittighed. - Men det er da også kedeligt altid at få det aflagte. 

men det er ikke mere end 1-2 måneder siden jeg var ude at bruge det samme. Vores datter arver heldigvis en masse tøj, så hun er ikke så dyr endnu.

Nå, men ville bare høre hvor meget I andre ca bruger på jeres børn.

Hilsen helmich - som synes hun bruger alt for mange penge på tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

PernilleogLouis

Jeg kender alt for godt det med at købe selvom de ikke mangler Det er svært at lade vær

Jeg bruger ca 1000 kr om måneden på tøj til min dreng - derudover kommer så penge til sko og overtøj - så især vinteren er dyr når der skal købes ind

Vil hellere købe til ham end mig selv

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

nu er det vidst ikke så stor en hemmelighed at jeg elsker de dyre mærker, og det primært er dem vi har i skabet..

Jeg har lige regnet sammen hvad jeg har brugt på det vi har til at ligge lige nu i str 86, og jeg nåede op på 5500kr ca, og så har jeg ovenikøbet smidt noget ud der var kommet huller i osv, så bare i str 86 har jeg vel rundt regnet brugt omkring 7000-7500kr og det er uden sko og overtøj

nu har jeg købt ind i str 92 så vi kan klare os, men der kommer helt sikkert mere til, så på de sidste 2 måneder har jeg vel rundt regnet brugt 3-4000kr på tøj til ham..

Det er en dyr hobby at elske at shoppe..

Anmeld

19. april 2012

Valle81

Hey,

Jamen her er 3 børn og et bonus barn, og vil tro vi bruger hvis man regner det ud på hele året mellem 300-500 kr om måneden i alt til alle 4. Har lige købt sommertøj til dem alle gennem hogm for 1500 kr. Men her arver de også fra hinanden. Har 3 drenge og en pige. Asta er dyrest da hun skal have alt, vi har ingen hun arver fra. Men drengene arver fra hinanden, men der kommer også nyt. Tøj bliver slidt og skal erstattes

Det dyreste er sko og vinter, men vi går ikke op i mærker, her er bilka, nameit og hogm ganske fint

Christina

Anmeld

20. april 2012

helmich

Tja, det er vel bare dyrt, at have børn

Men også skønt, når man kommer hjem med deres nye tøj, og de bare bliver ellevilde med det.

Anmeld

20. april 2012

Zeus

helmich skriver:

Puhh, har lige været ude at købe tøj til mine 2 drenge, og selvom de ikke manglede meget, så blev det alligevel 800,- og det prisleje synes jeg egentlig tit og ofte det ender med . Jeg køber ikke særlig dyrt tøj til dem, da de helst skal lege og beskidte sig uden jeg ærger mig 

Men jeg vil selvfølgelig også gerne at de skal se pæne ud.

Den mindste af vores drenge arver meget af sit tøj, både fra storebror og venner, men det resulterer i at han tit har noget på, som er lidt forvasket, så idag synes jeg ikke han skulle snydes, og har købt det samme til ham som til storebror, selvom han ikke mangler. -Måske derfor den dårlige samvittighed. - Men det er da også kedeligt altid at få det aflagte. 

men det er ikke mere end 1-2 måneder siden jeg var ude at bruge det samme. Vores datter arver heldigvis en masse tøj, så hun er ikke så dyr endnu.

Nå, men ville bare høre hvor meget I andre ca bruger på jeres børn.

Hilsen helmich - som synes hun bruger alt for mange penge på tøj

Vi skal ud i dag og købe til begge piger, og ved bare det bliver dyrt.. Den yngste har jeg heldigvis allerede købt en del til, både fra en anden bruger herinde, og også lidt fra genbrug, men det har været kjoler det meste.. Den store købte jeg for 1000 kr til her i starten af måneden, men det er overhovedet ikke nok til at dække hendes behov, når alt tøjet er blevet for småt..

Så nu skal vi ud i dag, og have købt resten

Ville gerne det var mig, der fik udskiftet hele garderoben fra inderst til yderst et par gange om året

Anmeld

20. april 2012

Frøken J.

Puha ja de udgifter.. Jeg shopper aldrig til mig selv mere, vil hellere købe til Rose! I starten købte jeg stort set udelukkende brugt, men må indrømme at jeg efterhånden er blevet kræsen efter at have modtaget meget udvasket tøj med vaskefnuller, det synes jeg altså ikke hun skal rende rundt i konstant. Til gengæld har jeg et principielt problem med mærkevarer, så handler stort set kun i fx H&M og Name It. Jeg bruger fleste penge når hun vokser over i en ny størrelse, men vil tro 500-600 om måneden eller sådan. Nok lidt mindre.

Anmeld

20. april 2012

Zeus

helmich skriver:

Tja, det er vel bare dyrt, at have børn

Men også skønt, når man kommer hjem med deres nye tøj, og de bare bliver ellevilde med det.

Ja, det er faktisk det bedste af det hele

Anmeld

20. april 2012

NinaNymannMadsen

nu arver den mindste tøj fra både storesøster og fra venner. og den store skal jo ha nyt, hun har dog arvet fra mig af da jeg var barn, og fra hendes fætter af (er ikke sippet med om det er drenge tøj eller pige tøj, tøjet skal bare se pænt ud) men ellers så er det jo nyt tøj til den store.

sidst jeg købte tøj til dem begge bruge jeg godt 1200 på tøj og det var tøj fra h&m.

og vi skal ud og købe tøj til dem idag. de skal nemlig begge starte i hh. børnehave og dagpleje og skal derfor jo ha udetøj til det.

Anmeld

20. april 2012

Dot D

Vi var i Randers Storcenter i går. Sophus ville gerne have sådan et par sko/støvler ala converse, dem han har var blevet for små... Vi gik i Deichmann sko, og både Sophus og Sophie fandt hver et par de gerne ville have...

Her kommer det bedste så.... Da jeg skal til at betale, siger den søde pige bag disken: Nå, men det er så to par børnesko, så er det billigste par til HALV PRIS....

Se det var en dejlig overraskelse at få... Så hermed er det tip givet videre, for tilbuddet startede i går, så måske I andre kan få glæde af det også, når nu sko og tøj er en stor post.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.