hvor mange har ramme om sengen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har i ramme om sengen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.182 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. april 2012

An&Jo

Lige nu har jeg bare 2 boxmadrasser, og min mening var egentlig at købe et sengestel til dem så de ikke var så bare, men nu tænker jeg om det måske er spild af penge??

så har i et sengestel, eller har i bare madrasserne til at stå på deres fødder??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

emsaroto

Jeg har ikke. 

ville egentlig gerne, men sådan som jeg har valgt tingene skal hænge sammen herhjemme, passer en ramme ikke ind .. Desværre

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

emsaroto skriver:

Jeg har ikke. 

ville egentlig gerne, men sådan som jeg har valgt tingene skal hænge sammen herhjemme, passer en ramme ikke ind .. Desværre

nej så meget plads har du jo nok ikke at gøre godt med i soveværelset..

Anmeld

19. april 2012

MorTil4<3

An&Jo skriver:

Lige nu har jeg bare 2 boxmadrasser, og min mening var egentlig at købe et sengestel til dem så de ikke var så bare, men nu tænker jeg om det måske er spild af penge??

så har i et sengestel, eller har i bare madrasserne til at stå på deres fødder??

vi ville gerne have en ramme, mennn indtil videre er det kun blevet til at de står på deres fødder og så er de så bundet sammen hehe

Anmeld

19. april 2012

emsaroto

An&Jo skriver:

nej så meget plads har du jo nok ikke at gøre godt med i soveværelset..

nej og specielt ikke når vasketøjer også skal have en plads 

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

MilleMus1988 skriver:

vi ville gerne have en ramme, mennn indtil videre er det kun blevet til at de står på deres fødder og så er de så bundet sammen hehe

ja jeg har os overvejet at binde dem sammen i lang tid.. det er så træls at falde ned i sprækken om natten..

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

emsaroto skriver:

nej og specielt ikke når vasketøjer også skal have en plads 

haha.. nej det er sandt

Anmeld

19. april 2012

Michalala

Vi har også bare 2 boksmadrasser. Min dygtige mand har dog lavet en rigtig fin sengegavl. Men ingen ramme til sengen. Primært fordi der ikke er plads til en ramme. Måske vi ville have ramme hvis vi havde mere plads.

Anmeld

19. april 2012

Michalala

Michalala skriver:

Vi har også bare 2 boksmadrasser. Min dygtige mand har dog lavet en rigtig fin sengegavl. Men ingen ramme til sengen. Primært fordi der ikke er plads til en ramme. Måske vi ville have ramme hvis vi havde mere plads.

Ja, altså har også sat madrasserne sammen så de ikke glider fra hinanden og med en fælles topmadras.

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Michalala skriver:

Ja, altså har også sat madrasserne sammen så de ikke glider fra hinanden og med en fælles topmadras.

her er der også fælles topmadras.. men har dog ikke bundet benene sammen..

Kunne være jeg bare skulle lede efter en sengegavl så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.