er vi dårlige lejer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Nolle

Nu sidder jeg her imin sofa og kigger ud i haven så kommer vores udlejer bare og ruder op i haven efter tømmeren, de ville have os til at gøre det. men det gad vi ikke. gruden kommer her.

Vi flyttet ind i nov ' 10, der blev vi lovet de ville lave 1 sal. 
MEN de er kune gået igang nu, fint med det.
Så ville de ikke betale få at tømmeren skulle rive alt ned der oppe, så det gjorde min kæreste, fik IGEN hjælp fra udlejeren. Vi fik ikke rigtig noget få det.
Der kommer folk ind hele tiden, tømmer er færdig, så nu er det malerens tur, de kommer og går som de nu har lyst. bruger vores strøm og vand, PLUS vores varme.
Da tømmeren skulle lave det op oven på var her FUCKING koldt, har en søn på 10 mdr. de dage hvor der var slemt sad jeg med jakke på inden få, det var mere varmt uden for,

MEN alligevel skal vi betale fuld husleje, de er skide ligeglad med hvor lang tid det nu kommer til at tag. 

Så er vi dårlige lejer fordi vi ikke gider hjælpe mere, eller skal vi bare hjælp ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

mpr

Nu sidder jeg her imin sofa og kigger ud i haven så kommer vores udlejer bare og ruder op i haven efter tømmeren, de ville have os til at gøre det. men det gad vi ikke. gruden kommer her.

Vi flyttet ind i nov ' 10, der blev vi lovet de ville lave 1 sal. 
MEN de er kune gået igang nu, fint med det.
Så ville de ikke betale få at tømmeren skulle rive alt ned der oppe, så det gjorde min kæreste, fik IGEN hjælp fra udlejeren. Vi fik ikke rigtig noget få det.
Der kommer folk ind hele tiden, tømmer er færdig, så nu er det malerens tur, de kommer og går som de nu har lyst. bruger vores strøm og vand, PLUS vores varme.
Da tømmeren skulle lave det op oven på var her FUCKING koldt, har en søn på 10 mdr. de dage hvor der var slemt sad jeg med jakke på inden få, det var mere varmt uden for,

MEN alligevel skal vi betale fuld husleje, de er skide ligeglad med hvor lang tid det nu kommer til at tag. 

Så er vi dårlige lejer fordi vi ikke gider hjælpe mere, eller skal vi bare hjælp ? 

Er selv lejer og tænker det kan ALDRIG blive jeres opgave at skulle hjælpe da det sandsynligvis ikke var jeres ide at der skulle laves nye ting. Så det er ikke jeres pligt overhovedet. Dog burde jeres udlejer have sat start tidspunkt og sluttidspunkt det andet er ikke acceptabelt overhovedet! Men desværre har udlejeren ikke nogen pligt til at betale din kæreste noget som helst for det han har lavet da det har været af egen fri vilje.

Anmeld

19. april 2012

emsaroto

Nej, det synes jeg bestemt ikke i er. 

Anmeld

19. april 2012

Nolle

Chel1992 skriver:

Er selv lejer og tænker det kan ALDRIG blive jeres opgave at skulle hjælpe da det sandsynligvis ikke var jeres ide at der skulle laves nye ting. Så det er ikke jeres pligt overhovedet. Dog burde jeres udlejer have sat start tidspunkt og sluttidspunkt det andet er ikke acceptabelt overhovedet! Men desværre har udlejeren ikke nogen pligt til at betale din kæreste noget som helst for det han har lavet da det har været af egen fri vilje.

Han gjorde det jo fordi Vi bliv lovet en måndes gartis husleje - så få den månede vi ikke har betalt ville de have vi skal betale nu.. Så det har jeg lige gjordt

Anmeld

19. april 2012

mpr

Nolle skriver:

Han gjorde det jo fordi Vi bliv lovet en måndes gartis husleje - så få den månede vi ikke har betalt ville de have vi skal betale nu.. Så det har jeg lige gjordt

Nå for den da :s desværre er reglerne meget tåbelige på det punkt, hvis i ikke fik det skrifteligt så har i intet at hænge ham op på og han kan påstå i aldrig har indgået den aftale :s det gør ikke jer til dårlige lejere men nærmere ham til en dårlig udlejer.. :s håber i finder ud af det!

Du får lige en med på vejen.

Anmeld

19. april 2012

Gry91

Uden at jeg er sikker på det så, mener jeg at have hørt at han ikke kan forlange fuld husleje så længe i ikke kan bruge det fulde kvm i betaler for .. jeg ville i hvert fald være ret træt af at betale fuld husleje hvis jeg ikke kunne bo i det jeg betaler for og især ikke når i også betaler for strøm, vand og varme for at de kan arbejde. 

det ville selvfølgelig være noget andet hvis det var noget selv havde sat i gang og betalte for, men som du fortæller det synes jeg det er for dårligt af udlejer ..

Anmeld

19. april 2012

Chraz

Nu må de da snart tage sig sammen! Hvad dælen bliver det næste? Kan godt forstå i er træt af det. kæmpe  til dig smukke! I er ikke dårlige lejere overhovedet! Det er tværtimod dem der åbenbart ikke ved hvordan man behandler sine lejere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.