Chel1992 skriver:
I morgen skal jeg for første gang i mit liv ned til en læge og snakke om min store angst for mandlige læger.. Er simpelthen så nervøs.. Har kun snakket om det en gang herinde hvor en masse sagde jeg burde søge læge og finde ud af en løsning.
Nu er jeg utrolig rad for at hun ikke vil tage mig seriøst. Er så bange for at hun vil have at jeg skal kunne fortælle hvorfor jeg har det på den måde og jeg ved det jo ikke :/
Har et eller andet sted ikke lyst til at tage afsted fordi jeg har svært ved at tro på at en samtale kan hjælpe på noget som helst, men hvis kærestens og min drøm om at skulle begynde projekt baby i 2013 så er jeg lidt nød til at gøre et eller andet 
Åhh, hvor jeg håber din læge tager dig seriøst, for det er vitterligt ikke sjovt at have det sådan.
Jeg har det ikke helt ligesom dig, for har ikke noget i mod hvis de bare skal lytte etc. der hvor jeg står af det når det kommer til mit underliv... det kan jeg bare ikke, med en mandelig læge!!
Men har også haft kvindelige læger siden omkring ja ved det ikke helt, men vel 10-11 års alderen... Og det udgjorde også et problem da vi her før nytår var nødt til at skifte læge... heldigvis var der en enkelt klinik der lige havde ansat en kvindelig hvor der så var åbent for tilgang, men nu forlyder det sig at hun stopper igen/er stoppet så nu ved jeg pt. ikke præcist hvem jeg har dernede
Anyways, så håber jeg virkelig for dig at der bliver fundet en løsning...
Jeg selv har været så heldig under alle mine graviditeter at det udelukkende har været kvinder jeg har været hos, på nær én gang... det var på sygehuset da jeg var gået over tid mener jeg og skulle til samtale med en læge...selve samtale delen gik fint, men så skulle han undersøge hvor åben/blødgjort jeg var eller hvad man nu lige kalder det og der stod jeg af, og måtte pænt spørge om han havde mulighed for at finde en kvindelig læge eller JM som kunne undersøge mig, for ellers blev det ikke gjort... og det tog han altså ganske pænt
og fandt en kvindelig JM som så overtog den del
Men krydser for at du finder forståelse hos din læge.
For nej det er ikke sjovt at have det sådan.
Håber du kan finde hoved og hale i det jeg har skrevet
Qnuz
Anmeld