Vil i ikke godt krydse piger? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Chraz

Team Putte skriver:

Klart!

Fantastisk med hus og have når man har børn

Ja lige præcis. Det er godt nok ikke meget større end der hvor vi bor nu, men det hele er i stueetage hvor den lejlighed vi har er en 3 etagers. Det er pænt upraktisk når alle værelserne ligger ovenpå og det kun er den store på 5 der er fuldt ud tryg ved trappen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Team Putte

Chraz skriver:

Ja lige præcis. Det er godt nok ikke meget større end der hvor vi bor nu, men det hele er i stueetage hvor den lejlighed vi har er en 3 etagers. Det er pænt upraktisk når alle værelserne ligger ovenpå og det kun er den store på 5 der er fuldt ud tryg ved trappen.

ja det lyder da ik smart!

Bliver lækkert med den frihed det giver at få alle ned på jorden Nogle gange handler det simpelthen ik om hvor stort det er men hvor praktisk det er for netop jer

Anmeld

19. april 2012

Muffinmus

krydser alt, kender godt fornemmelsen:-)

Skal selv til møde med banken i morgen ang køb af et meget dyrere hus end det vi har nu...så er spændt på om vores økonomi kan klare så stort et spring eller ej, men det får vi jo af vide:-)

Anmeld

19. april 2012

Chraz

Team Putte skriver:

ja det lyder da ik smart!

Bliver lækkert med den frihed det giver at få alle ned på jorden Nogle gange handler det simpelthen ik om hvor stort det er men hvor praktisk det er for netop jer

Ja lige præcis. Min kæreste var egentlig ikke meget for det i starten, men da jeg begyndte at argumentere godt for sagen kunne han egentlig også godt se fornuften i at flytte. Så nu venter vi bare.. Det er godt nok næsten det værste. hehe

Anmeld

19. april 2012

Chraz

MariaE skriver:

krydser alt, kender godt fornemmelsen:-)

Skal selv til møde med banken i morgen ang køb af et meget dyrere hus end det vi har nu...så er spændt på om vores økonomi kan klare så stort et spring eller ej, men det får vi jo af vide:-)

uhh det bliver da spændende for jer Hvis i krydser for os krydser vi også for jer Så må vi håbe lykken smiler til os begge

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Chraz skriver:

Ja lige præcis. Min kæreste var egentlig ikke meget for det i starten, men da jeg begyndte at argumentere godt for sagen kunne han egentlig også godt se fornuften i at flytte. Så nu venter vi bare.. Det er godt nok næsten det værste. hehe

Jah nogle gange skal de kære mænds tanker hjælpes godt på vej af en fornuftig kvinde

Ventetiden er altid den værste! Det er fordi man intet selv kan stille op, man har lagt det hele i andres hænder.. Og så glæder man sig jo selvfølgelig og det hjælper heller ik på tålmodigheden

Anmeld

19. april 2012

Chraz

Team Putte skriver:

Jah nogle gange skal de kære mænds tanker hjælpes godt på vej af en fornuftig kvinde

Ventetiden er altid den værste! Det er fordi man intet selv kan stille op, man har lagt det hele i andres hænder.. Og så glæder man sig jo selvfølgelig og det hjælper heller ik på tålmodigheden

nej det er jo det. Og man er også samtidig ufattelig bange for at blive skuffet over hvis man ikke får det. Puha tør næsten ikke tænke tanken. hehe. Men jeg har en god fornemmelse. så må vi jo se

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Chraz skriver:

nej det er jo det. Og man er også samtidig ufattelig bange for at blive skuffet over hvis man ikke får det. Puha tør næsten ikke tænke tanken. hehe. Men jeg har en god fornemmelse. så må vi jo se

stadig på livet løs så

Anmeld

19. april 2012

Chraz

Team Putte skriver:

stadig på livet løs så

Mange tak for det

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Chraz skriver:

Mange tak! Det håber jeg virkelig også! Det ville bare være lykken

det kan jeg godt forstå..

det er altid fedt når ungerne kan få hver deres værelse, og når det ikke betyder de skal være på 1 salen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.