Jeg tror ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Musen5

min lille lækkermåz simpelthen elsker sin dyne.

Det er så sjovt at se. Har lige lagt hende til at sove til middag. Det sekund hun kommer i seng/barnevognen skriger hun i vilden sky... Giv hende dynen på , så klapper hun i som en østers, lægger sig om på siden og sover inden for 5 min.

Samtidig er hun lidt spøjs. Dynen skal helst ligge oppe under næsen eller højere og fødderne skal stikke ud. Og gud nåde og trøste dig hvis du lægger dynen på hendes fødder når hun sover. Hun bliver eddertosset og ligger og skælder ud og sparker dynen ad h til. Hun er oxo vågnet af det et par gange.

Det kan så godt tage lidt længere at få hende til at sove om aftenen. Men der er hun oxo blevet rigtig god til at sove selv.

Er der andre der har dynefanatikere i familien?

(Hendes far er ligeså tosset med dyner. Han sover med 2 dyner og 2 tæpper -frossenpind. Og leah har lidt samme tendens)

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Musen5 skriver:

min lille lækkermåz simpelthen elsker sin dyne.

Det er så sjovt at se. Har lige lagt hende til at sove til middag. Det sekund hun kommer i seng/barnevognen skriger hun i vilden sky... Giv hende dynen på , så klapper hun i som en østers, lægger sig om på siden og sover inden for 5 min.

Samtidig er hun lidt spøjs. Dynen skal helst ligge oppe under næsen eller højere og fødderne skal stikke ud. Og gud nåde og trøste dig hvis du lægger dynen på hendes fødder når hun sover. Hun bliver eddertosset og ligger og skælder ud og sparker dynen ad h til. Hun er oxo vågnet af det et par gange.

Det kan så godt tage lidt længere at få hende til at sove om aftenen. Men der er hun oxo blevet rigtig god til at sove selv.

Er der andre der har dynefanatikere i familien?

(Hendes far er ligeså tosset med dyner. Han sover med 2 dyner og 2 tæpper -frossenpind. Og leah har lidt samme tendens)

/Mette

ikke her, men hvor er det dog sødt

Anmeld

19. april 2012

lycly

Her er det stofbleen der er mirakelmageren! Hun kan skrige når man lægger hende i seng, men hvis man giver hende en stofble, så tager hun den op til næsen og så bliver hun mussestille. Er hun træt, så falder hun i søvn Det er bare så sødt når de har de der små vaner

Anmeld

19. april 2012

Happiness

Hvor sødt

Lukas skal helst ligge oven på dynen Han vil gerne have dynen på maven, men benene skal helst ligge ovenpå dynen, og armene skal også være fri...

Kan være lidt besværligt Men han får selv dynen i den stilling... Ser lidt skægt ud at han får en juniordyne hen over maven og under sig, og gerne også lidt oppe ved hovedet til at putte ind i... Baby dynen blev han hurtig sur på, så vi måtte skifte ret tidligt

Tit ligger han og sover med begge bes strittende op i vejret, især hvis dynen ikke gider hvad han vil....

Utroligt at de kan sove sådan...

Anmeld

19. april 2012

B&J

det er nu mest dynbetrækket her hjemme vores dreng bruger det til sutte klud stedet for sut... det er super sød og den er guld for ham og det er kun med bamse og kylling og det samme betræk så vi køber tit nye ja en dyr sut men ja det er det han vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.