lave gavekort selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.317 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. april 2012

bobbles

hej ja det er fordi min skønne kæreste har fødselsdag om 8 dage så tænkte på at lave et gavekort til ham, underordnet hvad han kan bruge det på, men tænkte på om man kunne lave et gave kort ud af pap? eller hvad er det nemmeste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

An&Jo

Frøken Christiansen skriver:

hej ja det er fordi min skønne kæreste har fødselsdag om 8 dage så tænkte på at lave et gavekort til ham, underordnet hvad han kan bruge det på, men tænkte på om man kunne lave et gave kort ud af pap? eller hvad er det nemmeste?

du kan sagtens lave det ud af pap, så eventuelt klistre noget papir ovenpå, hvis du altså bruger sådan noget fra en papkasse.. så kan det blive rigtig fint..

Anmeld

19. april 2012

bobbles

An&Jo skriver:

du kan sagtens lave det ud af pap, så eventuelt klistre noget papir ovenpå, hvis du altså bruger sådan noget fra en papkasse.. så kan det blive rigtig fint..

tænkte mere på at gå ned i boghandleren og købe noget pap  

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

tænkte mere på at gå ned i boghandleren og købe noget pap  

jamen så er det jo endnu lettere..

Det kan du sagtens gøre..

Anmeld

19. april 2012

bobbles

An&Jo skriver:

jamen så er det jo endnu lettere..

Det kan du sagtens gøre..

ok super tak for det så tror jeg at jeg vil prøve det, også selv skrive noget tekst og klistre på

Anmeld

19. april 2012

Princesspigen

i min kærestes julekalender lavede jeg 3 af gaverne som gavekort, skrev noget tekst på pcen, printede det ud og limineree det.. 

men ja du kan os lave det ud af pap, det er an på hvordan ens finger færdigheder er... mine er ikke så gode  

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

ok super tak for det så tror jeg at jeg vil prøve det, også selv skrive noget tekst og klistre på

lige præcis..

Held og lykke med projektet..

Anmeld

19. april 2012

bobbles

Princesspigen skriver:

i min kærestes julekalender lavede jeg 3 af gaverne som gavekort, skrev noget tekst på pcen, printede det ud og limineree det.. 

men ja du kan os lave det ud af pap, det er an på hvordan ens finger færdigheder er... mine er ikke så gode  

kan nok ikke finde ud af at laminere det  men tænkte bare på at skære noget pap ud, også selv skrive en tekst og printe det ud, og klistre det på

ihh hvor bliver han glad for gaven er jeg helt sikker på

Anmeld

19. april 2012

Princesspigen

kan nok ikke finde ud af at laminere det  men tænkte bare på at skære noget pap ud, også selv skrive en tekst og printe det ud, og klistre det på

ihh hvor bliver han glad for gaven er jeg helt sikker på

min kæreste fik både noget til noget massage men os noget til noget frækt så han blev ihværtifal glad  

Anmeld

19. april 2012

bobbles

Princesspigen skriver:

min kæreste fik både noget til noget massage men os noget til noget frækt så han blev ihværtifal glad  

sjovt det med massage har jeg da aldrig tænkt over  jeg vil nemlig ( pga vi skal til bryllup i juni) købe ham et helt nyt jakkesæt og det får han et gavekort til  man kan få et splinternyt jakkesæt i rødovre til 1200 kr. så bliver han også fin til brylluppet og det står også på hans ønskeseddel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.