Hmm jeg vil sige, at hvis jeres barn kører rundt på eksempelvis en lille scooter eller render rundt med en gåvogn i alle vågne timer, mere eller mindre, så kan jeg altså godt forstå, hvis de er trætte af larmen.... Har selv prøvet at bo, hvor det var tilfældet, og det er helt sindsygt som det kan larme, hvis man bor i en gammel ejendom med trægulve, hvor der ikke er ordentligt isoleret

Man kan jo sige, at alle skal have lov til at være der, men er der evt. Mulighed for, at sådanne "køretøjer" kan bruges udenfor? For så kunne man jo gå på kompromis, og og sige, at de hovedsagligt vil blive brugt ude, og så må de så tage med, at der nogle gange vil blive brugt inde...
Kan jeres barn evt få sådan et legetæppe, hvis det er en dreng, så sådan et hvor der er en bilbane på, så er det måske lidt sjovt at køre med biler der i stedet for på gulvet?
Jeg synes helt sikkert ikke, at I Ikke må have lov til at larme, men måske man kunne forbedre forholdet ved, at gøre nogle små ændringer... For selvfølgelig skal I ikke betale for gulvtæppe i hele lejligheden!
Håber I finder en god løsning
Anmeld