billige bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.257 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Gravid2012

Hvor koeber i jeres bleer henne ? har kigget lidt paa ebay... de har da nogen gode priser... kender i en go side hvor i bestiller bleer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Mira0911

1234567890 skriver:

Hvor koeber i jeres bleer henne ? har kigget lidt paa ebay... de har da nogen gode priser... kender i en go side hvor i bestiller bleer ?

Jeg køber dem så i Rema1000 50,- pr pakke uanset str... 

Anmeld

18. april 2012

emsaroto

Jeg er mest tilfreds med dem fra Aldi  
Men dem fra rema1000 kommer også ind af vores døre nogen gange  

Anmeld

18. april 2012

Frøken J.

1234567890 skriver:

Kan anbefale dem fra Aldi, Vibelle. De har også vundet noget tænkt test. Det er noget med 80 bleer for 80 kroner, eller er det 90 for 90 kroner.. Synes da det bedre kan betale sig end at bestille fra nettet. Hvis du skal bruge nye her og nu, og du ved jo ikke hvor hurtigt de små vokser over i næste størrelse.

Dem fra Rema er også gode og lige så billige, synes dog de er meget stive i det, hvor dem fra Aldi er mere bløde, og tænker jeg selv ville vælge dem hvis det var mig der skulle have dem på

Anmeld

18. april 2012

Gravid2012

Frøken J. skriver:

Kan anbefale dem fra Aldi, Vibelle. De har også vundet noget tænkt test. Det er noget med 80 bleer for 80 kroner, eller er det 90 for 90 kroner.. Synes da det bedre kan betale sig end at bestille fra nettet. Hvis du skal bruge nye her og nu, og du ved jo ikke hvor hurtigt de små vokser over i næste størrelse.

Dem fra Rema er også gode og lige så billige, synes dog de er meget stive i det, hvor dem fra Aldi er mere bløde, og tænker jeg selv ville vælge dem hvis det var mig der skulle have dem på

det er bare fordi jeg bor paa kreta, saa taenkte om der var en go side.. men vil lige kigge om de har den du snakker om i de supermarker hernede.. tak for dit svar

Anmeld

18. april 2012

Gravid2012

Mira0911 skriver:

Jeg køber dem så i Rema1000 50,- pr pakke uanset str... 

og hvilket maerke er det ? tak for dit svar

Anmeld

18. april 2012

Frøken J.

1234567890 skriver:

det er bare fordi jeg bor paa kreta, saa taenkte om der var en go side.. men vil lige kigge om de har den du snakker om i de supermarker hernede.. tak for dit svar

Nå for søren, ja så kan jeg godt se det er lidt sværere! Hehe Ved ikke lige om de har den slags dernede, men det er da værd at se efter! Ellers gå i butikkerne og se hvad de billige hedder og prøve at google dem og se hvad folk siger om dem? Så du ved om det er det arveste l..., eller om det er okay

Anmeld

18. april 2012

Gravid2012

emsaroto skriver:

Jeg er mest tilfreds med dem fra Aldi  
Men dem fra rema1000 kommer også ind af vores døre nogen gange  

okay.. lyder til der er mange der koeber bleer fra rema og aldi... tak for dit svar

Anmeld

18. april 2012

Gravid2012

Frøken J. skriver:

Nå for søren, ja så kan jeg godt se det er lidt sværere! Hehe Ved ikke lige om de har den slags dernede, men det er da værd at se efter! Ellers gå i butikkerne og se hvad de billige hedder og prøve at google dem og se hvad folk siger om dem? Så du ved om det er det arveste l..., eller om det er okay

ja det er en go ide... taenkte jeg hellere maa goer det inden jeg skal foede, saa jeg har tid til at gaa rundt og kigge

Anmeld

18. april 2012

Gry91

Frøken J. skriver:

90 for 80 kr 

de er gode bløde, sidder super og holder tæt vi bruger dem nu i stedet libero, meget billigere og mindst ligeså gode 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.