Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emsaroto skriver: Det er jo lige præcis det!Så må jeg se om jeg kan finde ud af at holde min profil kørende denne gang .. tredje gang jeg kommer tilbage
Det er jo lige præcis det!Så må jeg se om jeg kan finde ud af at holde min profil kørende denne gang
.. tredje gang jeg kommer tilbage
haha 3.gang lykkens gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: haha 3.gang lykkens gang
emsaroto skriver: Altså om jeg er ny eller ej Men tænkte at jeg alligevel ville sige hej til alle dem som jeg ikke ved hvem er (nærmest alle) og alle dem som ikke ved hvem jeg er (også nærmest alle) .. Så hej, jeg hedder Emilie og er mor til Oskar på knap 20 måneder God aften til jer
Altså om jeg er ny eller ej
Men tænkte at jeg alligevel ville sige hej til alle dem som jeg ikke ved hvem er (nærmest alle) og alle dem som ikke ved hvem jeg er (også nærmest alle) ..
Så hej, jeg hedder Emilie og er mor til Oskar på knap 20 måneder God aften til jer
Jamen velkommen tilbage - nu er 3. gang lykkens gang
Du er nu ikke helt ny for mig, jeg har set dit brugernavn i nogle tråde
An&Jo skriver: Det var på tide Emilie.. Har prøvet at få dig herind igen længe nu.. Håber det lykkedes dig at holde din profil kørende nu, det kan jo være du møder flere som mig, der bor lige nede i den anden ende af vejen.. (som jeg jo så ikke gør mere )
Det var på tide Emilie.. Har prøvet at få dig herind igen længe nu.. Håber det lykkedes dig at holde din profil kørende nu, det kan jo være du møder flere som mig, der bor lige nede i den anden ende af vejen.. (som jeg jo så ikke gør mere )
hehe ja jeg tænkte også ..
Ej, nu prøver vi lige igen! Og ja kan være det sker igen, var nu lidt crazy sidst
Velkommen tilbage!
emsaroto skriver: hehe ja jeg tænkte også .. Ej, nu prøver vi lige igen! Og ja kan være det sker igen, var nu lidt crazy sidst
An&Jo skriver: Haha, ja det var det, men det endte da vidst meget godt..
Haha, ja det var det, men det endte da vidst meget godt..
Det gjorde det bestemt!!
emsaroto skriver: Det gjorde det bestemt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128