Papir- scrapbook ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Mussen2

Jeg skal i gang med at lave indbydelse til barnedåb og skal bruge noget " drenget" papir.

Det skal forestille bukser, hvis det giver mening.

Vores lokale hobby butik er lukket, så jeg skal have det fundet på nettet og da jeg slet ikke er vant til at købe den slags ting vil jeg gerne have lidt hjælp.

Jeg skal også bruge klistermærker eller paliettetting, som skal forestille bukseknapper.

Kender I er godt sted/ god side?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

nilletøz

Har du prøvet panduro hobby?

Anmeld

18. april 2012

Dot D

CCHobby -creativ compagny, de har alt muligt og lidt mere. Du kan finde deres hovedkatalog på deres hjemmeside

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

nilletøz skriver:

Har du prøvet panduro hobby?

Nope.mdet vil jeg gøre

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Dot D skriver:

CCHobby -creativ compagny, de har alt muligt og lidt mere. Du kan finde deres hovedkatalog på deres hjemmeside

Takker. Dr vil jeg kigge. Synes sørme det er svært at "se" det ordentlig, når det er over nettet

Anmeld

18. april 2012

Dot D

Mussen2 skriver:

Takker. Dr vil jeg kigge. Synes sørme det er svært at "se" det ordentlig, når det er over nettet

Nå, du er måske ligesom mig..... Ser bedst med fingrene, hi hi....

Men giver dig ret, jeg har en enkelt gang eller to brændt næsen, ved at få noget helt forkert hjem, end det jeg troede det var... Men oddsene er gode, for jeg har bestilt maaaaaaaaaaaaaange gange

Anmeld

18. april 2012

nilletøz

Mussen2 skriver:

Nope.mdet vil jeg gøre

de plejer at have mange gode ting.. Skal snart selv i gang med indbydelser til barnedåb

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

nilletøz skriver:

de plejer at have mange gode ting.. Skal snart selv i gang med indbydelser til barnedåb

Ved du hvad for nogle indbydelser du vil lave?

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Dot D skriver:

Men giver dig ret, jeg har en enkelt gang eller to brændt næsen, ved at få noget helt forkert hjem, end det jeg troede det var... Men oddsene er gode, for jeg har bestilt maaaaaaaaaaaaaange gange

Ja, det er jo det. Eller også får man bestilt alt for meget fordi d er for meget der frister

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Dot D skriver:

Hold da op. Dr kan jeg slet ikke finde rundt. Hvad skal jeg mon kigge under, hvis jeg skal bruge noget mønstret papir, som skal limes på et karton....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.