Hej kære brugere 
Jeg er helt ny herinde, og vil lige høre jeres mening, om noget som går mig rigtig meget på. 
Sagen er den, at min far desværre har været meget syg af blodpropper, og det har taget hårdet på vores lille familie. for et par måneder siden blev min mor desværre ramt af en blodprop, og jeg bliver så ked af det, og tænker bare ååååhhh nej. Min søde kæreste er heldigvis ved min side da jeg får det afvide. da jeg har aller meste brug for det, lægger han sin hånd på mit lår, og siger "vil du gifte dig ed mig" Han er bare så sød og så dejlig.. og SELVFØLGELIG vil jeg da det.. jeg fortæller det til en god veninde, og et par dage efter da jeg snakker med mig kæreste om det, siger han følgende (hold fast på hat og briller!): " Jamen det var da kun for sjov - det er da taberagtigt at blive forlovet nu?" FOR SJOV ?????? Vi har åbenbart meget forskellig humor! VI det er ved at være lidt siden, men vi har lige talt om det igen, ville ønske jeg bare kunne glemme det, men jeg tager det virkelig som en afvisning. jeg elsker ham virkelig, og vil så gerne leve resten af mit liv med ham..
Årrrh, havde bare lige brug for lidt luft, og for at komme af med lidt 
Anmeld