Babysitter/barnepige! Hilfe! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.049 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Muhmi

Det er jo sådan at min kæreste og jeg skal giftes her d. 12/5 og vi står næsten desperat og leder efter en barnepige/babysitter, som kan have Silas overnattende.. Og da vores kontakter, som ikke kommer til brylluppet, er ved at løbe ud, ja så vil jeg altså prøve her

Silas er en meget nem, glad og tillidsfuld dreng, så hvis du/i melder dig/jer, så vil der ikke være så megen pylren og savne mor-agtig opførsel.. Vi bor i midt-vest jylland og derfor ville det være allerbedst hvis du/i kunne komme fra nærområdet også sådan så vi evt. kan mødes inden, så Silas kender dig og mor her kan se dig an

Kontakt mig, enten her eller i en pb og så kan vi snakke videre..

Vi bor helt specifikt i Durup, Nord-salling...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Kay

håber du finder en der kan jeg ville gerne... mend er er lige langt nok savner ellers at være sammen med børn hele dagen...

Anmeld

18. april 2012

ap1310

Vil rigtig gerne hjælpe jer, bor i kjellerup  Så sig endelig til så vi kan finde ud af at mødes.. Knus

Anmeld

18. april 2012

Muhmi

Vil rigtig gerne hjælpe jer, bor i kjellerup  Så sig endelig til så vi kan finde ud af at mødes.. Knus

Årh, super sødt tilbud af dig...  Ved du hvor lang tid det evt. tager at skulle køre til Kjellerup fra Nord-salling af?

Anmeld

18. april 2012

Tildes mor

Muhmi skriver:

Årh, super sødt tilbud af dig...  Ved du hvor lang tid det evt. tager at skulle køre til Kjellerup fra Nord-salling af?

En hurtig google søgning siger ca. 1½ time 

- rent tidsfordriv fra min side 

Anmeld

18. april 2012

Muhmi

Kay skriver:

håber du finder en der kan jeg ville gerne... mend er er lige langt nok savner ellers at være sammen med børn hele dagen...

Årh, du måtte ellers også gerne hvis det bare var lidt tættere på

Men tak for at du gerne ville, hvis du kunne 

Anmeld

18. april 2012

Muhmi

Tildes mor skriver:

En hurtig google søgning siger ca. 1½ time 

- rent tidsfordriv fra min side 

Hehe... Tak skal du have...

Anmeld

18. april 2012

sarahb

Jeg ville selvfølgelig hjælpe men bor i Kbh
Men hvad med dagplejeren eller en af de voksne i vuggestuen hvis han går i inst. ?

Anmeld

18. april 2012

henh01

sarahb skriver:

Jeg ville selvfølgelig hjælpe men bor i Kbh
Men hvad med dagplejeren eller en af de voksne i vuggestuen hvis han går i inst. ?

God ide at høre DP eller pæd han omgås med dagligt

Anmeld

18. april 2012

K&S

Muhmi skriver:

Det er jo sådan at min kæreste og jeg skal giftes her d. 12/5 og vi står næsten desperat og leder efter en barnepige/babysitter, som kan have Silas overnattende.. Og da vores kontakter, som ikke kommer til brylluppet, er ved at løbe ud, ja så vil jeg altså prøve her

Silas er en meget nem, glad og tillidsfuld dreng, så hvis du/i melder dig/jer, så vil der ikke være så megen pylren og savne mor-agtig opførsel.. Vi bor i midt-vest jylland og derfor ville det være allerbedst hvis du/i kunne komme fra nærområdet også sådan så vi evt. kan mødes inden, så Silas kender dig og mor her kan se dig an

Kontakt mig, enten her eller i en pb og så kan vi snakke videre..

Vi bor helt specifikt i Durup, Nord-salling...

Hvad med forældrene til et af de andre børn i DP/VS? :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.