Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg så lige reklamen for Masterchef på TV3, det med almindelige danskere (altså ikke kendte) som har præmiere her den 23. april.
Så kom jeg til at tænke på om der ikke var en her inde fra der havde meldt sig til?
Kom hun med i programmet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Silas&Mille skriver: Jeg så lige reklamen for Masterchef på TV3, det med almindelige danskere (altså ikke kendte) som har præmiere her den 23. april. Så kom jeg til at tænke på om der ikke var en her inde fra der havde meldt sig til? Kom hun med i programmet?
Det var mig og hende med den blå bluse og lykkeske i reklamen
Kathepige skriver: Det var mig og hende med den blå bluse og lykkeske i reklamen
Neeeej hvor skægt, det vil jeg dælme glæde mig til at se
SEJT!
Elsker sådan nogle programmer.
Neeej .. Hvorfor røg du allerede ud ? Havde glædet mig til at følge dig
Maja_4000 skriver: Neeej .. Hvorfor røg du allerede ud ? Havde glædet mig til at følge dig
Det gik helt i ged med den fisk. Havde ALDRIG prøvet det før.. Skide ærgerligt..
Men de havde godt nok brugt mange klip med mig..
Kathepige skriver: Det gik helt i ged med den fisk. Havde ALDRIG prøvet det før.. Skide ærgerligt.. Men de havde godt nok brugt mange klip med mig..
Vi var også overbeviste om at du gik videre herhjemme Men det er heller ikke let at filetere fisk , når man ikke har prøvet det før :b
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128