Den der streng under overlæben...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.338 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2012

CamiRon

...Altså den lige over fortænderne der ligesom hænger fast på overlæben... Må den godt springe?

Min datter var faldet hos dp'en i dag og havde slået sig ret meget og blødt en del. Tænderne ser fine ud men læben er der huller i fra tænderne og det ligner at den der streng måske er sprunget...

Hun er 15 mdr. så det er svært at undersøge hende helt for hun basker mine hænder væk.

Mvh Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Mom2012

CamiRon skriver:

...Altså den lige over fortænderne der ligesom hænger fast på overlæben... Må den godt springe?

Min datter var faldet hos dp'en i dag og havde slået sig ret meget og blødt en del. Tænderne ser fine ud men læben er der huller i fra tænderne og det ligner at den der streng måske er sprunget...

Hun er 15 mdr. så det er svært at undersøge hende helt for hun basker mine hænder væk.

Mvh Camilla.

Årh håber ikke hun kom alvorligt til skade! 

Har en veninde hvis sprang da hun var lille. Hun smiler bare med lidt mere tænder end andre, det er det eneste det har gjort Men ville da nok få det undersøgt for en sikkerhedsskyld. 

Anmeld

18. april 2012

emsaroto

CamiRon skriver:

Mvh Camilla.

Aner intet om sådan noget ..

Men synes du skal prøve og snakke med din læge i morgen.
Held og lykke med hende!  

Anmeld

18. april 2012

CamiRon

Ann87 skriver:

Årh håber ikke hun kom alvorligt til skade! 

Har en veninde hvis sprang da hun var lille. Hun smiler bare med lidt mere tænder end andre, det er det eneste det har gjort Men ville da nok få det undersøgt for en sikkerhedsskyld. 

Ja det må jeg nok hellere. Har aldrig rigtig helt fattet hvad den gør godt for.

Tak for svar.

Anmeld

18. april 2012

Sara.

det må den gerne...

det har vi fået a vide af tandlægen at min søns skal gøre da den sidder for langt ned mellem tænderne.

Men jeg ville ringe til tandlægen i morgen for en sikkerhedsskyld.. også lige for at få tjeket tænderne

Anmeld

18. april 2012

CamiRon

emsaroto skriver:

Aner intet om sådan noget ..

Men synes du skal prøve og snakke med din læge i morgen.
Held og lykke med hende!  

Ja det må jeg hellere.

Anmeld

18. april 2012

Mom2012

CamiRon skriver:

Tak for svar.

He he nej vel (lige som visdomstænder) Min veninde mangler den i hvert fald ikke! 

Anmeld

18. april 2012

Mom2012

CamiRon skriver:

Tak for svar.

Kom lige i tanke om, at jeg har hørt nogle få den skåret op, fordi den har siddet for stramt, så det skader i hvert fald ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.