Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gået helt i stå, jeg kan komme frem til:ÆgPølserAmerikanske pandekager + sirupPålægBoller el. franskbrødFrugtKom gerne med idéer og inspiration?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er gået helt i stå, jeg kan komme frem til:ÆgPølserAmerikanske pandekager + sirupPålægBoller el. franskbrødFrugtKom gerne med idéer og inspiration?
Bacon
Yoghurt
Juice
Te/kaffe
forskellige ååååste
Hvis det endelig er kan man jo egentlig tilsætte lige hvad med vil af tilbehør.
Hvis du mangler inspiration, så prøv at gå forbi en Café Phenix om formiddagen. De har en rigeligt stor brunch-buffet med alverdens forskellige madvarer
pemiro skriver: Bacon Yoghurt Juice Te/kaffe
Nåår ja!Var bare gået helt kold.. TAK!
sne190810 skriver: forskellige ååååste Hvis det endelig er kan man jo egentlig tilsætte lige hvad med vil af tilbehør. Hvis du mangler inspiration, så prøv at gå forbi en Café Phenix om formiddagen. De har en rigeligt stor brunch-buffet med alverdens forskellige madvarer
Gud ja, OST! det sørme da rigtigt!! Ehm.-.. Hvad er Café Phenix Tror ikke vi har det hernede hvor jeg bor...
Muffins eller små mini-kager
frugtfad.. (kan jeg ikk huske om der står )
Anonym skriver: Gud ja, OST! det sørme da rigtigt!! Ehm.-.. Hvad er Café Phenix Tror ikke vi har det hernede hvor jeg bor...
Når nej, tænkte ikke lige på geografien My bad
Nogle har også laks, tunsalat og sådan noget på bordet til brunch.
MinNoah skriver: Muffins eller små mini-kager frugtfad.. (kan jeg ikk huske om der står )
Muffins var faktisk en god idé..
Jeg laver lige min liste (gentagelse kommer sikkert?)
1. Bacon2. Pølser3. Scramble eggs4. Blødkogt æg5. frisk ristet rugbrød m. pålæg6. en bolle m. ost7. Græsk yougurt med müsli og sirup8. Amerikanske pandekager med frugt!9. Frisk presset Juice 10. Kaffe eller the
.. lige præcis
Jeg tænker, en lækker smoothies, frisk ananas, melon, æblestykker.
evt. en græsk yougurt blandet med acaicehonning, og ristede valnødder på toppen, evt. frisk hindbær.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128