Anonym skriver:
Hej piger.
Min mand har fået konstateret azoospermi (ingen sædsæller i spermen) vi aner ikke hvorfor, han har fåe taget blodprøver og hans hormon tal er normalt, han har fået cannet testiklerne og der er ikke noget unormalt. Nu skal vi til gynækolog og bliver vel henvist til fatilitetsklinik, og et laaangt forløb. Vi er begge unge og raske dog har jeg uregelmæssig cyklus. Er der nogen som har erfaringer med azoospermi? og hvor det alligevel er lykkedes at blive gravid? hører også gerne om mislykkede forsøg og behandlingsforløb...
Håber I vil dele jeres historier med jer.
Vi er i behandling pga. min mands dårlige sædkvalitet (dog ikke så slemt som det din mand lider af). Vi har indtil videre været igennem 3 IUI, 3 IVF/ISCI og et frys. Det har været en rigtig hård periode med mange op- og nedture, men vi forsøger at bevare håbet omkring, at vi nok skal blive forældre en dag
Vi er stille og roligt begyndt at vænne os til tanken om, at vores barn måske kommer til verden med hjælp fra en donor - det kan være, at en donor også bliver aktuelt for jer? Det er en hård kamel at sluge, for jeg ønsker mig inderligt, at både min mand og jeg skal være biologiske forældre. Men jeg er sikker på, at når vi først har guldet i armene er biologien det sidste vi tænker på.
Jeg ønsker jer alt det bedste og håber, at i snart får de to gyldne streger
Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive.
Lisbeth
Anmeld