er så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Min mand har fået konstateret azoospermi (ingen sædsæller i spermen) vi aner ikke hvorfor, han har fåe taget blodprøver og hans hormon tal er normalt, han har fået cannet testiklerne og der er ikke noget unormalt. Nu skal vi til gynækolog og bliver vel henvist til fatilitetsklinik, og et laaangt forløb. Vi er begge unge og raske dog har jeg uregelmæssig cyklus. Er der nogen som har erfaringer med azoospermi? og hvor det alligevel er lykkedes at blive gravid? hører også gerne om mislykkede forsøg og behandlingsforløb...

Håber I vil dele jeres historier med jer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

JH12

Har ingen erfaring, men ville ikke gå igen uden at sende en masse

også vil jeg krydse fingre  for at det alligevel vil lykkes..

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

tusind tak  det har vi bryg for 

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Har ingen erfaring, men ville ikke gå igen uden at sende en masse

også vil jeg krydse fingre  for at det alligevel vil lykkes..

tusind tak det har vi brug for  (nu uden stavefejl)

Anmeld

18. april 2012

Troldemommi

Kan ikke komme med gode råd da jeg ikke kender den lidelse, men jeg tænker idag kan der gøres så mange ting for at hjælpe barnløse så mon ikke de ikke også kan gøre noget for jer

Held og lykke med projekt baby, det er en fantastisk gave at blive forældre.

Monica

Anmeld

18. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Hej piger.

Min mand har fået konstateret azoospermi (ingen sædsæller i spermen) vi aner ikke hvorfor, han har fåe taget blodprøver og hans hormon tal er normalt, han har fået cannet testiklerne og der er ikke noget unormalt. Nu skal vi til gynækolog og bliver vel henvist til fatilitetsklinik, og et laaangt forløb. Vi er begge unge og raske dog har jeg uregelmæssig cyklus. Er der nogen som har erfaringer med azoospermi? og hvor det alligevel er lykkedes at blive gravid? hører også gerne om mislykkede forsøg og behandlingsforløb...

Øv det var da en træls besked at få

Kender ikke noget til behandlingsforløbet, ville bare sende et og håbe at det hele går godt alligevel, og der er nogle der kan hjælpe bedre end jeg kan...

Anmeld

18. april 2012

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Hej piger.

Vi er i behandling pga. min mands dårlige sædkvalitet (dog ikke så slemt som det din mand lider af). Vi har indtil videre været igennem 3 IUI, 3 IVF/ISCI og et frys. Det har været en rigtig hård periode med mange op- og nedture, men vi forsøger at bevare håbet omkring, at vi nok skal blive forældre en dag Vi er stille og roligt begyndt at vænne os til tanken om, at vores barn måske kommer til verden med hjælp fra en donor - det kan være, at en donor også bliver aktuelt for jer? Det er en hård kamel at sluge, for jeg ønsker mig inderligt, at både min mand og jeg skal være biologiske forældre. Men jeg er sikker på, at når vi først har guldet i armene er biologien det sidste vi tænker på.

Jeg ønsker jer alt det bedste og håber, at i snart får de to gyldne streger

Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive.

Lisbeth

Anmeld

29. april 2012

nat2300

Hej. Vi er i præcis samme situation som I er i. Min mand har ikke problem med sine hormontal, har også fået scannet testikler, der er ikke noget unormalt. Jeg har tilgengæld meget uregelnæssig mens. Jeg har stort set ikke haft mens i 2,5 år men har ikke PCOS min mand er normalvægtig og jeg ligeså. Vi er ikke-rygere og har levet sundt hele vores liv. Jeg har læst flere indlæg herinde vedr. TESA behandling og det er sikkert også det vi skal igennem. Jeg må indrømme at jeg ikke har haft lyst til at læse så meget om det herinde da man jo er følelsesmæssigt påvirket af situationen og har ikke altid lyst til at høre hverken medlidenheds ord eller dårlige historier. Hvor langt er I i behandlingsforløbet og hvor lang tid har i prøvet? Har i ventet længe på behandling? Du er self. velkommen til at spørge mig og lige så mange ting. Håber vi eventuelt kan følge hinanden lidt og udveksle erfaringer.  for os begge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.