Polterabend oversket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Anonym trådstarter

Hej Tøser

Skriver lige som anonym da flere af min veninder er her inde... sagen er den at vi skal giftes inden for en overskuelig tid... Og ved at der er planlagt polterabend for så, ved bare ikke hvad dag det er  og vi er så kommet til at snakke om her hjemme hvornår (kl) overrasker man dem der skal på polterabend ? min kære kommende mand har været med til alt fra kl 6-10, hvor jeg aldig har været med til at overraske dem der skulle polteres, pga mit arbejde men er så kommet om aften og været med til spisning.... så nu kunne vi godt tænke at høre evt dem der har fået polterabend hvor kom de hos jer og overrskede jer ? og dem der er med til at overraske hvornår (kl) overrskede i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Bonderøvens kone

Mine veninder kom om morgenen - omkring kl. 8-9 stykker.

Anmeld

18. april 2012

UnderCover37

Jeg mener de kom her ved 8 tiden - og davi var afsted var det ca samtidig

Anmeld

18. april 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej Tøser

Skriver lige som anonym da flere af min veninder er her inde... sagen er den at vi skal giftes inden for en overskuelig tid... Og ved at der er planlagt polterabend for så, ved bare ikke hvad dag det er  og vi er så kommet til at snakke om her hjemme hvornår (kl) overrasker man dem der skal på polterabend ? min kære kommende mand har været med til alt fra kl 6-10, hvor jeg aldig har været med til at overraske dem der skulle polteres, pga mit arbejde men er så kommet om aften og været med til spisning.... så nu kunne vi godt tænke at høre evt dem der har fået polterabend hvor kom de hos jer og overrskede jer ? og dem der er med til at overraske hvornår (kl) overrskede i ?

Her blev vi overrasket kl 09:00 :-)

Anmeld

18. april 2012

Malene76

Anonym skriver:

Hej Tøser

Vi var blevet spurgt om vi ville passe børn hos min fætter og hans kone. Vi skulle være der kl. 9 mener jeg det var. Så var haven fuld af alle vores venner. Fantastisk dag.

KH Malene

Anmeld

18. april 2012

Camulla

Anonym skriver:

Hej Tøser

Min veninde kom og hentede mig kl. 9...

Anmeld

18. april 2012

Mumto3

omkring middagstid, skulle mødes med inde i byen og se på kjoler til brylluppet....,men vi så ikke en eneste

-men du skal jo overraskes!!!! Så du skal da ikke sidde klar der hjemme..., så skidt pyt med hvad tid du skal hentes!

Anmeld

18. april 2012

Lisbeth1985

Mine veninder kom ca. kl.9. De ved, at jeg absolut ikke er morgenmenneske, så de var sikre på at fange mig i nattøj

Anmeld

18. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Var lige til polterabend i lørdags, vi mødte op kl 8.30. Vi var 17 mennesker og havde hjemmelavet brunch med! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.