babyers temperatur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. april 2012

rogerrasch

ja som overskriften lyder hvad er så normal temperaturen hos babyer?? hvornår kan man sige når de har feber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

rogerrasch

op op

Anmeld

18. april 2012

Madam Blå

rogerrasch skriver:

ja som overskriften lyder hvad er så normal temperaturen hos babyer?? hvornår kan man sige når de har feber

Jeg synes det er forskelligt. Min datter kan være noget så syg og pyller, selvom hun kun har 37,5.

Men normalen ligger mellem 36,meget og 37,lidt

Anmeld

18. april 2012

rogerrasch

Madam Blå skriver:

Jeg synes det er forskelligt. Min datter kan være noget så syg og pyller, selvom hun kun har 37,5.

Men normalen ligger mellem 36,meget og 37,lidt

okay fordi jeg har en dreng på 2 måneder som er noget så pylret igår og idag, hans temperatur har hele tiden siden i går aftes ligget på 37,1 og nu ligger den på 37,4 også har han spist indtil videre 700-800 ml og så meget plejer han slet ikk at spise

Anmeld

18. april 2012

Madam Blå

rogerrasch skriver:

okay fordi jeg har en dreng på 2 måneder som er noget så pylret igår og idag, hans temperatur har hele tiden siden i går aftes ligget på 37,1 og nu ligger den på 37,4 også har han spist indtil videre 700-800 ml og så meget plejer han slet ikk at spise

Børn kan meget nemt få feber, og lige så hurtigt kan den være væk igen.

Da vi var indlagt på børneafdelingen fik jeg at vide, at jeg skulle ringe, hvis hun fik 38,5 eller derover. Det samme sagde min læge, så tror først det er der, fagfolk taler om feber.Men er du i tvivl eller utryg, så ring altid til enten lægen eller sundhedsplejersken

Men de kan stadig godt være småsyge eller skidt tilpas.

Måske er det et udviklingsspring? Eller også har han bare øget appetitten? I hvert fald skal du have god bedring med ham

Anmeld

18. april 2012

rogerrasch

Madam Blå skriver:

Børn kan meget nemt få feber, og lige så hurtigt kan den være væk igen.

Da vi var indlagt på børneafdelingen fik jeg at vide, at jeg skulle ringe, hvis hun fik 38,5 eller derover. Det samme sagde min læge, så tror først det er der, fagfolk taler om feber.Men er du i tvivl eller utryg, så ring altid til enten lægen eller sundhedsplejersken

Men de kan stadig godt være småsyge eller skidt tilpas.

Måske er det et udviklingsspring? Eller også har han bare øget appetitten? I hvert fald skal du have god bedring med ham

ja okay tusind tak syntes bare det er voldsomt at øge apetitten på den måde, da det er fra den ene dag til den anden

Anmeld

18. april 2012

Madam Blå

rogerrasch skriver:

ja okay tusind tak syntes bare det er voldsomt at øge apetitten på den måde, da det er fra den ene dag til den anden

Ja, det er det også.

Min datter gjorde det samme. Blev helt vildt bekymret, for troede da ikke at hendes lille mave kunne rumme så meget mælk?! Men det kunne den altså Og derefter gik det bare stærkt. Både med at vokse og spise

Anmeld

18. april 2012

rogerrasch

Madam Blå skriver:

Ja, det er det også.

Min datter gjorde det samme. Blev helt vildt bekymret, for troede da ikke at hendes lille mave kunne rumme så meget mælk?! Men det kunne den altså Og derefter gik det bare stærkt. Både med at vokse og spise

hehe ja okay så kan det åbenbart lade sig gøre uden der er noget galt

Anmeld

18. april 2012

Madam Blå

rogerrasch skriver:

hehe ja okay så kan det åbenbart lade sig gøre uden der er noget galt

Ja, det ville jeg mene

Men hvis du har betænkeligheder eller noget, så ring til din sp i morgen Hun har sikkert et godt råd eller to.

Anmeld

18. april 2012

rogerrasch

Madam Blå skriver:

Ja, det ville jeg mene

Men hvis du har betænkeligheder eller noget, så ring til din sp i morgen Hun har sikkert et godt råd eller to.

okay tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.