Jeg har altid været det sorte får i familien. Jeg har virkelig vendt og drejet alt, for at finde ud af hvor jeg fejler,men det er endnu ikke lykkedes for mig at opklare det.
Jeg ved ikke hvad det er jeg gør forkert og nu er jeg igen ude i kulden.
Situationen er som følger:
Har fast aftale med min storesøster om at hun spiser hos mig hver tirsdag. Det er en aftale der har kørt i ca 2 år.
Forrige uge var vi så alle samlet hos mine forældre til frokost, hvor min søster nævner en aftale om tirsdagen.
Jeg siger så til hende, med et smil på læben" Jamen der har vi to jo en aftale"?
Og hun kigger så på mig, snerrer og siger" Jeg SKAL sgu ikke sidde og hænge fast hos dig hver tirsdag. Desuden kan jeg vel komme og æde og skride igen"
Jeg siger så til hende, at jeg bestemt ikke tvinger hende til at "hænge hos mig",men at det jo er en fast aftale.
Hun siger ikke et ord, rejser sig og går og vi har ikke talt sammen siden.
Nu er min mor ög far så også sure på mig, fordi jeg (åbenbart) er uvenner med hende. Og jeg ved ikke hvorfor de allesammen er sure og over hvad?
Nogen gode råd? Jeg ved godt man tit kan tænke " der må være noget du ikke fortæller",men det er der ikke. Jeg passer altid mig selv. Blander mig udenom. Snakker pænt og prøver at hjælpe og alligevel ender jeg altid i konflikt. Er virkelig rigtig rigtig træt af det.

Anmeld