Nå piger har brug for jeres hjælp igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Mother-love

Hey girls.
Så er isabella 10,5 mdr og de har idag sagt i vuggestuen at hun skal begynde og have noget med hu. Selv kan siddemed.
Såsom ærter,agurkstænger, kogte grønsager fra dagen før og lign.

Hvad gav i jeres med da de skulle begynde at have noget de selv skulle sidde med.?

Synes hurtigt man kan løbe tør for ideer for at det ikke altid er det samme de får med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

MorTil4<3

michelledam skriver:

Hey girls.
Så er isabella 10,5 mdr og de har idag sagt i vuggestuen at hun skal begynde og have noget med hu. Selv kan siddemed.
Såsom ærter,agurkstænger, kogte grønsager fra dagen før og lign.

Hvad gav i jeres med da de skulle begynde at have noget de selv skulle sidde med.?

Synes hurtigt man kan løbe tør for ideer for at det ikke altid er det samme de får med.

at man betaler så mange penge og selv skal have noget med forstår jeg idag stadig ikk, sådan var det aldrig hos de dagplejemødre jeg kender

Anmeld

18. april 2012

Mother-love

Nu er isabella kun på deltid og vi giver 2300 om mdr. Vi skal have to madpakker med men ingen bleer.
Og ja det er ikke billigt. Men det er jo nødvendigt. Og jeg vil med glæde give de penge for at hun kan komme afsted. Både som aflastning for os men også for at hun kan være sammen med andre børn. Og hun elsker og være der. Så giver gerne de penge

Anmeld

18. april 2012

Mother-love

Ingen der kan hjælpe?

Anmeld

18. april 2012

sne190810

Rosiner, knækbrød, ærter, majs, bønner, broccoli, blomkål, tørrede abrikoser-dadler-vindruer som skæres i mindre bidder, en halv bolle .. Øhm lige hvad jeg kunne komme på i skrivende stund

Anmeld

18. april 2012

Mother-love

sne190810 skriver:

Rosiner, knækbrød, ærter, majs, bønner, broccoli, blomkål, tørrede abrikoser-dadler-vindruer som skæres i mindre bidder, en halv bolle .. Øhm lige hvad jeg kunne komme på i skrivende stund

Tak for svar.

Anmeld

18. april 2012

Loa

2300 for deltid, plus i selv skal have mad med. Wow. 

Nåh det er sgu svært at komme med noget, når vi ikke er vant til at skulle have noget med til vores. 

Rosiner, riskiks, ostehaps, frugt, grøntsager? (Okay det var jeg så ikke særlig god til)  

Anmeld

18. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi giver 3.120 kr og vi får alt - bleer, mad, frugt, morgenmad mv.

Hvad med, at bage nogen boller med forskelligt indhold (rosiner, gulerødder, squash mv.), agurkestænger, rugbrød med smørreost klappet sammen, kolde kartofler, banan, æbler i skiver, ærter, sukkerærter mv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.