mit røde hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

tioyv

Mamalou skriver:

Det ser skide godt ud! 

tak skal du ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

wamse

ej ej hold nu kæft, det er sgu for fedt

Det klæder dig super godt, og helt klart noget jeg også kunne finde på

Anmeld

23. april 2012

Røverdatter

Det ser feeeedt ud! 

Hmm, kommer helt til at savne mit korte hår. Er begyndt at lade mit gro ud igen - men jeg blev klippet fra langt til kort - hvor det lignede meget det du har (på det nederste billed) bare lidt kortere.. Og jeg savner det faktisk lidt. Meeen glæder mig nu også til at få helt langt hår igen

Anmeld

23. april 2012

Frøken J.

Lou87 skriver:

Jaa den gir det helt sikkert et pift. Har jeg også til mit.
Sys bare jeg er nødt til og bruge den hver anden gang jeg vasker hår næsten... Det lidt træls - men elsker bare det hår
Frygter bare jeg snart skal starte på sådan et varmvands bassin hold... Så skal jeg nok ligne en eller anden tosse under bruseren der "bløder" griner

Hvad er farvebombe for noget? Har farvet mit hår rød/brunt (med vægt på rød) for nylig og synes altså det falmer hurtigt!

Ts: FED farve! jeg synes mit hår var blevet rødt, men det er ingenting

Anmeld

23. april 2012

Lou87

Frøken J. skriver:

Hvad er farvebombe for noget? Har farvet mit hår rød/brunt (med vægt på rød) for nylig og synes altså det falmer hurtigt!

Ts: FED farve! jeg synes mit hår var blevet rødt, men det er ingenting

En farvebombe er sådan en slags balsam du putter i håret som skal sidde tre min. Og så ka man bruge den efter behov - dog holder den nok ikk så længe hvis man har langt hår. De er ikk så store.
Den frisker farven op og de fåes i mange forskellige nuancer. Prøv evt og gå ind hos en frisør og forhør dig om hvilken der er bedst til dit. Jeg gav 200 for min på en frisør skole.

Anmeld

23. april 2012

Gaia

Super flot  

Anmeld

24. april 2012

tioyv

wamse skriver:

ej ej hold nu kæft, det er sgu for fedt

Det klæder dig super godt, og helt klart noget jeg også kunne finde på

tak skal du ha

elsker også den farve og har savnet den imens jeg har været gravid..

Anmeld

24. april 2012

wamse

tioyv skriver:

tak skal du ha

elsker også den farve og har savnet den imens jeg har været gravid..

Jeg tror jeg hopper med på det vilde hår i næste uge Min frisør vil så gerne have lov til at farve mit hår vild orange, så hvis jeg har råd til det i næste uge, så gør jeg det sgu

Anmeld

24. april 2012

tioyv

wamse skriver:

Jeg tror jeg hopper med på det vilde hår i næste uge Min frisør vil så gerne have lov til at farve mit hår vild orange, så hvis jeg har råd til det i næste uge, så gør jeg det sgu

go for it..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.