ble "kage"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.056 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. april 2012

tioyv

ja i kageklubben høre den nok ikk til

men vil bare lige vise jer min fine gave jeg fik af min veninde da jeg havde født..

og så kunne det  være en ide til andre der skal gi barselsgaver..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

mariamiss6

Jeg ville rigtig gerne begynde at lave de der også, fordi det er jo en skide praktisk gave. Som så bare er pynt når man får den

Og, den ville være rigtig god til babyshowers, fordi den kan stå freme og se fin ud, på puslebordet eller babys kommende værelse, ind til baby melder sin ankomst....

Desværre har jeg endnu ikke haft mulighed for at lave sådan en, da der ikke er nogle i min nære omgangskreds som har fået baby for nylig

Man kan jo også bruge den som dåbsgave, og så bare sørge for at de ting der er, ud over bleer, er gaver der passer sig til en dåb....

Kunne du måske prøve at tælle hvor mange bleer der er brugt i hvert lag?

Bare fordi de amerikanske jeg har set bruger nærmest flere hundrede bleer, og det er alligevel lidt for dyrt her hjemme i DK synes jeg, når der også skal være "rigtige" gaver imellem....

Jeg ville nemlig også gerne kunne lave dem på vegne af andre, men det skal også være til at betale materialerne... 

Anmeld

18. april 2012

tioyv

mariamiss6 skriver:

Jeg ville rigtig gerne begynde at lave de der også, fordi det er jo en skide praktisk gave. Som så bare er pynt når man får den

Og, den ville være rigtig god til babyshowers, fordi den kan stå freme og se fin ud, på puslebordet eller babys kommende værelse, ind til baby melder sin ankomst....

Desværre har jeg endnu ikke haft mulighed for at lave sådan en, da der ikke er nogle i min nære omgangskreds som har fået baby for nylig

Man kan jo også bruge den som dåbsgave, og så bare sørge for at de ting der er, ud over bleer, er gaver der passer sig til en dåb....

Kunne du måske prøve at tælle hvor mange bleer der er brugt i hvert lag?

Bare fordi de amerikanske jeg har set bruger nærmest flere hundrede bleer, og det er alligevel lidt for dyrt her hjemme i DK synes jeg, når der også skal være "rigtige" gaver imellem....

Jeg ville nemlig også gerne kunne lave dem på vegne af andre, men det skal også være til at betale materialerne... 

den er nemlig super fin  

jo kan godt prøve og tælle hvormange der er i

Anmeld

18. april 2012

mariamiss6

tioyv skriver:

den er nemlig super fin  

jo kan godt prøve og tælle hvormange der er i

Tak skal du have :D

Anmeld

18. april 2012

Muffin_girl

Ej hvor er den sej  

Anmeld

18. april 2012

Kay

den er da super sej og sikke en dejlig brugbar gave at få

Anmeld

18. april 2012

.....

Sikke en sød gave. Har aldrig set sådan noget før

Anmeld

18. april 2012

tioyv

Kay skriver:

den er da super sej og sikke en dejlig brugbar gave at få

ja, kan bare ikk nænne og skille den ad...

Anmeld

18. april 2012

Rosengreen

Hvor er den sød  Det har jeg aldrig set før, men super god gave! Det må jeg prøve at lave engang 

Kender godt nok ikke lige nogen der er gravide lige nu, udover mig selv  

Anmeld

18. april 2012

Lou87

Super sød
Min søster lavede også sådan en til mig - alle der arbejdede på sygehuset beundrede den os hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.