Har i nogen extensions billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. april 2012

bobbles

ja skal ind og have extension i mit hår på mandag fik det for ca et år siden det var fuld hår altså ca 50 cm, men synes det var alt for besværligt, det var alt alt for langt, men savner sådan langt hår  så har besluttet mig for at jeg skal ind og have det lavet men tænkte jeg denne gang ville nøjedes med ca 10 cm, men der er vil ikke nogen der har fået det lavet før i ca 10 cm. længde som vil dele nogen billeder, bare sådan så jeg ca kan se hvordan det vil komme til at se ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

bobbles

18. april 2012

bobbles

18. april 2012

bobbles

slet ikke nogen?

Anmeld

18. april 2012

Isaac's mor

Haha, næh du er den eneste! Jeg har prøvet med 60 cm, så jeg kan desværre ikk join dig

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

Sophie.Hammershøy skriver:

Haha, næh du er den eneste! Jeg har prøvet med 60 cm, så jeg kan desværre ikk join dig

koster det ikke vanvittig meget? :-) 

Anmeld

18. april 2012

Isaac's mor

EKBJ skriver:

koster det ikke vanvittig meget? :-) 

Mine var så bar clips, og det langt billigere end at få sat dem fast :p Gav 500-600 cirka for mine

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

Mine var så bar clips, og det langt billigere end at få sat dem fast :p Gav 500-600 cirka for mine

jeg har også haft clips, men synes det tog for lang tid :-) altså det krævede for meget.. 

Anmeld

18. april 2012

Isaac's mor

EKBJ skriver:

jeg har også haft clips, men synes det tog for lang tid :-) altså det krævede for meget.. 

Ja det må man sige, er så glad for jeg slap af med dem igen hehe

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

Ja det må man sige, er så glad for jeg slap af med dem igen hehe

kunne godt overveje og få limet i ved frisøren men det koster sikkert bare kassen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.